掃呢頁CODE去手機

2020年7月6日 星期一

【港姐爆料】何君堯姪仔女友參選港姐 面試當日刪走男友親熱合照 #港姐

《香港小姐2020》上月30日在無綫將軍澳電視城舉行真人面試,78位面試佳麗燕瘦環肥樣樣齊,其中一位穿米白色連身裙佳麗YancyWong,樣貌身形算是 ...






《香港小姐2020》上月30日在無綫將軍澳電視城舉行真人面試,78位面試佳麗燕瘦環肥樣樣齊,其中一位穿米白色連身裙佳麗Yancy Wong,樣貌身形算是不俗,估計入圍冇難度。

不過,讀者徐小姐今日向《蘋果》爆料,指Yancy Wong男友Bosco Ho,正是去年7.21元朗白衣人恐襲當晚,在元朗街頭與白衣人握手的香港立法會議員何君堯親姪。

徐小姐說:「我識得Bosco,但就唔識個女仔,佢哋拍咗拖5、6年㗎啦,個女仔去咗英國讀大學之後,中間佢哋係分過手,但後尾又返埋一齊,而家係個女仔喺星展銀行做iBanker。至於Bosco係何君堯個親姪,但就唔清楚佢係何君堯哥哥定細佬個仔,Bosco喺HKU讀建築,畢業之後幫過何君堯手,後來再返HKU讀埋碩士。佢同Yancy之前成日擺合照同片上社交網,不過個女仔港姐面試嗰日已經刪走晒,Bosco個account一向係private,但佢都一樣刪走晒所有相。」

記者之後在網上找到何君堯姪仔Bosco Ho何俊彥資料,指他去年香港大學建築系碩士畢業,剛加盟呂元祥建築師事務所工作,Bosco跟何君堯一樣是藍絲,何君堯參選區議會和立法會時都有幫手拉票助選。《蘋果》曾嘗試聯絡何君堯,但未獲回覆。

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

上月有份參加港姐面試的Yanny Wong,被讀者爆料指是何君堯姪仔女友。 (資料圖片)


Yancy愛在IG騷身材。(IG圖片)


何君堯姪仔Bosco(右一)與友人合照,而他社交網已將所有照片刪走。(讀者圖片提供)


網上有疑是Bosco生活照,其中一張傳是Yancy與Bosco親熱相。(網上圖片)


何君堯曾於2011年在社交網上載他姪仔Bosco踩單車照片。(網上圖片)


何君堯參選區議會和立法會時,姪仔Bosco都有幫手拉票助選。(資料圖片)


Yancy的IG刪走所有跟男友Bosco合照。(IG截圖)



鍾意就快D Share啦!