掃呢頁CODE去手機

2020年7月6日 星期一

【男友都無情講】杜小喬拒舉「5.0」手勢 Ben Sir稱非激進派 #杜小喬

譚永浩(右二)提議做「5」、「0」手勢,女友杜小喬及BenSir的表情顯得尷尬。由鄭丹瑞(阿旦)擔任創作顧問、「金牌製作人」蕭潮順做製作顧問的音樂劇《 ...




譚永浩(右二)提議做「5」、「0」手勢,女友杜小喬及Ben Sir的表情顯得尷尬。


由鄭丹瑞(阿旦)擔任創作顧問、「金牌製作人」蕭潮順做製作顧問的音樂劇《我們的青春日誌》,先後於2018年試演和2019年首演,該劇再於上月公演,直至今日是演出的第50場,向海嵐、關寶慧、賈思樂等亦有到場欣賞。

謝幕時,身兼監製及執導的陳恩碩宣佈加場至8月30日,總共60場,他感激阿旦的支持,阿旦表示:「我喺陳恩碩身上睇到自己年輕嘅時候,喺嚴校長(劇中其中一個角色)身上睇到我而家,呢班年輕人令我好感動,之前我搵咗陳恩碩,問佢可唔可以幫我寫《小男人週記》音樂劇,其實我講笑,但係過咗一個禮拜,佢寫咗5首歌畀我,你哋要唔要睇呀?」

當大合照時,有份演出的譚永浩提議大家做「5」、「0」手勢,未知大家是否覺得這個手勢有點敏感,所以大家未有理會,其女友杜小喬似乎想解圍,示意大家可以豎起手指公,但身旁的歐陽偉豪(Ben Sir)則笑說:「你咁樣,我做個『5』手勢會好令人誤會㗎喎!」

事後Ben Sir解釋:「我意思係覺得呢啲嘢係在心中。」導演宣佈加場,Ben Sir笑言要再傾酬勞,但他指自己原來甚有戲癮,譚永浩笑說:「導演話Ben Sir今日好似一匹野馬。」

對於這齣音樂劇,撮合了杜小喬和譚永浩,兩人表示很有紀念價值。Ben Sir笑指:「我見證住佢哋拍拖,有次喺銅鑼灣,我𥄫到佢哋㗎!」

提到Ben Sir在社交平台不時會發表個人意見,如今香港已經實施「港版國安法」,問他會否擔心言論自由空間收窄?Ben Sir說:「有咗呢個法例,自不然會規限咗我哋嘅言論,如果就我哋創作人嚟講,我到而家都未感受得到,我自己都唔係咁激進,所以此時此刻我未有恐懼,但都要提醒自己,因為呢個法例由冇變有,都要驚,例如導演話4拍,你唔可以多1拍,所以我頭先唱歌,左手打緊拍子,我不期然被呢個4拍規限住,咁我又唔會被呢啲拍子禁住我嘅自由。」

此外,去年曾有份演出的關寶慧,她表示因為社會運動,有些人買了飛都未能到場欣賞,她說:「太兵荒馬亂,所以希望國泰民安啦,所有戲都做到」向海嵐透露曾獲陳恩碩邀請飾演校長一角,但可惜被她拒絕,她笑說:「因為其中一句歌詞係『現在我60多歲……』,我話我唔做60幾歲㗎,但佢話改唔到,我好介意個數字。」

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

阿旦擔任音樂劇《我們的青春日誌》的創作顧問,今晚也有現身捧場。


音樂劇宣佈添食加場,眾演員齊齊派心慶祝。


向海嵐(左)稱曾獲邀演出,但她婉拒。


Ben Sir表示香港雖然已經實施「港版國安法」,但他非激進派,所以未感恐懼。



鍾意就快D Share啦!