掃呢頁CODE去手機

2020年7月6日 星期一

【伍講吾知2】亡夫翁江培永存伍詠薇心中 感謝對方教導變真女人 #伍詠薇

伍詠薇的傳奇,在於她的第一段婚姻,20歲選美入行,21歲便「封盤」,嫁給51歲的香港安永會計師事務所高級合夥人翁江培。當外間都認定她是「幸運灰姑娘」, ...






伍詠薇的傳奇,在於她的第一段婚姻,20歲選美入行,21歲便「封盤」,嫁給51歲的香港安永會計師事務所高級合夥人翁江培。

當外間都認定她是「幸運灰姑娘」,翁江培結婚13日卻因心臟病發猝逝。伍姑娘由靚太變成寡婦,這個打擊很大,她更被揶揄「剋夫」,甚不公平。

伍姑娘1989年參選亞姐入行,很多人都以為她因為貪慕虛榮才去選美,「當年我去選美,其實係翁生鼓勵我。」伍姑娘話當年:「我第一份工做marketing,去event識咗好多媒體,亞視有人叫我周六入亞視同佢哋拍條片宣傳亞姐,我以為拍片有錢,點知導演見到我叫我不如參選,再入到經理房,佢哋就介紹我識咗第一任丈夫(翁江培)。之後我哋好正常咁去約會,佢叫我去選美,佢話參選冇蝕底,仲話如我之後識到男朋友好過佢,後生過佢都可以離開,佢目的係想掟我入大染缸,考驗我會唔會學壞,同時測試吓我對佢嘅愛,就係咁我咪去選囉!我當時心態係我好愛呢個男人,佢想我去做、想去學呢件事,我咪去做,去prove我對佢嘅愛。選美嘅過程,好多是非,我本身非群體生活,我只想快啲選完同佢拍拖,做番個普通人。」伍姑娘選美台上表現不錯,也是頂頭大熱,無奈最後三甲不入,冠亞季分別是翁虹、萬綺雯和趙靜儀,伍姑娘說:「我唔係好靚 ,冇想過會入三甲,當晚三甲都實至名歸,選美好講臨場表現狀態。」

伍姑娘選美後閃嫁翁江培,兩人年齡相差30年,最初帶男友回家都心驚驚,「我冇同家人講佢幾多歲,佢個樣似40幾歲,我介紹男友畀媽咪同哥哥識時,佢哋都嚇一跳,點解你識個男朋友咁大年紀,好彩佢哋傾到偈,仲好舒服。當年爸爸已唔喺度,佢哋都接受翁生,佢同我家人講係認真『唔係玩你個女』。」伍姑娘形容跟翁江培亦師亦友,「佢教我好多嘢,佢出咗一張信用卡畀我,教我點去慳錢同使錢,一個咁有錢男人,唔係媾個女仔返嚟畀錢佢使,佢唔只想我做公主皇后,佢教曉我將來點做一個好太太,點用一張信用卡,點做一個好女人,我真係終生受用,雖然我平日講嘢好mean,但我入面嘅個人修養,多謝翁生教我。翁生畀咗好多養份同知識我,所以呢段婚姻,我得來不易,我都無悔,我幸運一生人有兩段咁好嘅婚姻,有兩個咁好嘅男人疼愛我,短暫浪漫就係咁。」

翁江培長存伍姑娘心中,「我不時都會諗起佢,佢種咗喺我心中,係真㗎,教我好多嘢,我仲記得,佢嘅好,我全部都記得,佢係一個對我好好嘅男人,佢係我人生教科書,教我做一個女人,你聽過一個老公教你做一個女人未?佢不得了。」不過翁江培猝逝,也對伍姑娘的演藝事帶來負面影響,「嗰刻我同自己講,要繼續做呢行,必須企番起身,呢一撠,好多人話我係『劏豬凳』,話我貪錢,事業係撠倒,冇發生呢件事,我做呢行可能順啲,但係呢啲嘢冇得嬲,我係比人跑慢咗,但我唔會complain!」

撰文:比華利

攝錄:廖達燊、陳慧安

髮型:Debby Kwan @ HAiR

場地:源品雞煲

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

攝影:陳俊強


伍姑娘當年獲亡夫翁江培教導人生道理,變成今天真女人。


伍姑娘表示心中永遠惦記着亡夫翁江培。


伍姑娘否認當年因為貪慕虛榮才去選美 。


翁江培當年與伍姑娘閃婚。(資料圖片)


伍姑娘在1989年參選亞姐入行。(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!