掃呢頁CODE去手機

2020年7月6日 星期一

蔡嘉欣:拍《飛虎3》!蔡嘉欣「姊妹」踩過界等上位 #蔡嘉欣

KOL轉型做演員,變化好大!無綫節目《姊妹淘》起死回生,最近經已重新開機,「姊妹」之一蔡嘉欣再次投入拍攝大感興奮,據知她還獲睇重加入劇組作新挑戰,自言 ...




KOL轉型做演員,變化好大!


無綫節目《姊妹淘》起死回生,最近經已重新開機,「姊妹」之一蔡嘉欣再次投入拍攝大感興奮,據知她還獲睇重加入劇組作新挑戰,自言已接受特訓把握機會。


重新開工的蔡嘉欣,日前夥拍張寶兒化身待嫁新娘,穿上婚紗大露香肩介紹名貴珠寶。嘉欣笑言不知首飾總值,但每郁一下都提心吊膽:「好怕跌花啲飾物,拍嗰陣試過隻戒指唔小心跌落枱,個心真係離一離。」入行前曾擔任模特兒的她,着婚紗開工已經麻木:「冇咗一般女仔對着婚紗嗰種憧憬,將來結婚我想一切從簡。」


《姊妹淘》新一輯加入更多姊妹主持,嘉欣透露約有10人,問到擔心人多分薄資源?她覺得大家庭更好:「真係需要更多主持!多咗環節需要大家一齊分擔,加上每個人都有自己專長,可以介紹多啲唔同嘅嘢畀觀眾。」為在「姊妹」中突圍而出,她狠下苦功,搣甩因疫情而儲下的6磅肥膏,回復輕盈體態:「唔食澱粉質對我係減得最快,依家要做番多啲運動,長期抗戰!」


最想挑戰做娘娘


除了做「姊妹」,據知嘉欣還會參與新劇《飛虎3》演出,她支吾以對說:「等公司公布!如果成事,聽聞可以同好多有經驗嘅前輩交戲,真係既緊張又期待,就算企喺隔籬睇都好開心!」為了處女劇有好成績,她已經密密進行特訓,包括讀報紙練習咬字:「我平時把聲比較尖、講嘢比較快,所以都要練一練。(想做咩角色?)特別想做專業人士同古裝妃嬪,呢啲係我一生人都唔會有機會做,真係勁想做娘娘、奸妃,發揮空間大啲,啲人成日話我唔出聲個樣就好惡。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!