網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年7月4日 星期六

【大台司儀家族擁20億】孖仔美國回流 似足三個巴斯出巡 鄧梓峰:我覺得自己似啲! #TVB #大台 #鄧梓峰

每次說起鄧梓峰,第一時間便會想起巴斯光年。不論五官和神態,也有9成9相似,簡直就是巴斯2.0。那麼究竟他的一對孖仔,會否是巴斯3.0呢?近年已甚少曝光 ...






每次說起鄧梓峰,第一時間便會想起巴斯光年。不論五官和神態,也有9成9相似,簡直就是巴斯2.0。那麼究竟他的一對孖仔,會否是巴斯3.0呢?近年已甚少曝光的孖仔,轉眼間已經22歲,小時候便被爸爸送到美國讀書的Matthew和Justin,今年終於學成歸來。這天鄧梓峰同囝囝到商場開餐,兩兄弟除多了一副眼鏡,其實長得極像爸爸鄧梓峰,同樣是粗眉大眼與方面型,尤其是一個巴斯招牌兜型下巴,簡直可以從爸爸手上接棒,做巴斯3.0。不過,鄧梓峰就覺得兒子不及他咁「接近」巴斯:「我覺得自己似啲,呢啲神粹黎嘅,可能佢地冇嗰種神粹掛!」

TVB份工只係兼職

有大台億萬金牌司儀之稱的鄧梓峰,背景簡直像電話簿般厚。爸爸鄧廷琮經營空運及海運業務,大哥更是作家兼《號外》雜誌創辦人,家族資產超過20億。擁有豐厚家底,所以原本在美國波士頓大學會計系畢業的他,因為興趣寧願放棄高薪厚職,加入娛樂圈。入行32年,鄧梓峰從DJ變成大台御用司儀,過往超過半數大騷,也見到他的蹤影。但最近半年,因為疫情關係,加上與大台只屬兼職形式合作,鄧梓峰在大台的工作量亦大減。對此他說:「因為少咗嗰啲晚會,司儀工作咪少咗囉!呢排傾緊啲廣告嘅!TVB 嗰方面就暫時未有特別拍攝項目,咁變咗過去嗰段時間差不多變咗職業球手,每日都做吓運動打下波。」

面形比爸爸更似巴斯

雖然收入大減,但本身家境富裕的他,絕對不用愁,繼續「輕輕鬆鬆鄧子峰」與太太結婚27年,共育有兩子兩女。一對孖仔剛剛大學畢業,從美國返港,準備留在香港尋找工作。這天《壹》仔見到他們,一家五口享受家庭樂。唯獨大女蹤影未見。但相信大家最關心的,都是他一對孖仔的相貌吧!脫下口罩,三父子的確好像照鏡一樣,兩兄弟唯一是多了一副眼鏡,近睇兒子還有與巴斯一樣的兜形下巴,論面形相比爸爸更像巴斯。三父子走在一起,似足三位巴斯光年出巡。不過,鄧梓峰說得對,論神態的確是他比較優勝。未知兩名兒子會否介意,和爸爸一樣被指貌似巴斯光年呢? 鄧梓峰說:「我又唔知喎!冇問過佢地喎!我覺得自己似,純粹係我自己似!呢啲神粹黎嘅,可能佢地冇嗰種神粹掛!」

21歲孻女曝光

其實除了樣子似,鄧梓峰更與巴斯一樣精通飛行,有小型飛機駕駛執照,亦懂得四國語言,簡直就是真人版巴斯一樣!這天同行還有甚少曝光的孻女,21歲亭亭玉立,皮膚白滑,外表亦頗吸引。其實鄧梓峰太太也是出身演藝世家,家姐是施明,表妹是黃宇詩,女兒遺傳到標誌五官亦屬正常。一家五口用餐後,便分道揚鑣,三位巴斯先行告退,剩下兩個女人繼續shopping。



----------------------------

全新「和你撐計劃」 專享獨家禮遇 實際行動支持

按此了解更多

----------------------------

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!