網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年7月4日 星期六

陳煒:心思細密有諗法 陳煒拖男友睇新樓盤 #陳煒

陳煒拖男友睇新樓盤,似乎好事近!藝人陳煒昨日偕男友現身會德豐旗下九龍東新盤KOKOHILLS展銷廳,獲高層親自接待,陳煒對新樓盤很感興趣。今日陳煒接受 ...




陳煒拖男友睇新樓盤,似乎好事近!


藝人陳煒昨日偕男友現身會德豐旗下九龍東新盤KOKO HILLS展銷廳,獲高層親自接待,陳煒對新樓盤很感興趣。


今日陳煒接受東網訪問時坦言一直有留意該樓盤:「因為我都係住開油塘,對我嚟講交通便利,自己又熟呢區,所以去睇吓,而且我依家租住嘅單位都係呢個集團,我對個樓盤好有興趣,所以去睇吓,但首批未有我心儀嘅單位,我會等吓先,睇吓個巿場反應。」


見她與男友結伴睇樓,問是否由男友出錢用作兩人結婚之用?她否認:「冇關係,係自己投資,投資都需要人畀意見,買樓都係睇緣分。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!