網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年7月4日 星期六

湯沛宜:見過鬼唔怕黑?湯沛宜Bra Top探靈:驚冇錢多啲! #湯沛宜

湯沛宜試穿內衣,在鏡前左照右照,FCup搶晒Fo!擁34F導彈身材的藝人湯沛宜(ToTo),雖然身材出眾,但原來亦有大的煩惱,事關FSize內衣市面難 ...




湯沛宜試穿內衣,在鏡前左照右照,F Cup搶晒Fo!


擁34F導彈身材的藝人湯沛宜(ToTo),雖然身材出眾,但原來亦有大的煩惱,事關F Size內衣市面難求,早前她到牛頭角商廈尋Bra,女店主早在店內等候,兩人甫見面有傾有講,非常熟落,ToTo望着粉色及紫色內衣兩眼發光,更即刻試上身,連試三套不同款式,還走出更衣室照鏡,對堅挺上圍頗為滿意。


近日,ToTo接了ViuTV《鬼同妳上位》真人騷,有份參與的個個身材了得,如組合BINGO中以長腿聞名的陳康琪、32C藝人陳綺雯和林俊賢女兒林鈺洧等,ToTo為工作才落本買新Bra:「呢個真人騷係要着比堅尼。(同其他女仔鬥身材?)我對自己嘅Body都有信心,健美身形少同人撞,我要行夜山探靈,好在平時都有行山,想準備啲吸汗嘅內衣。(十足Double S《美女郊遊遊》靈異版?)哈哈,有啲似!(行夜山驚唔驚?)好驚昆蟲,最怕毛蟲,唔驚賊,驚跌親多啲,但未拍過靈異節目,唔知係點。」


問有否遇過靈異事件?她說:「以前去泰國旅行遇過,其實自己唔知,總係覺得瞓極唔夠精神,手腳成日有瘀痕,有經驗嘅朋友就叫我去睇師傅,師傅一見我就話我喺泰國買咗面鏡,講完我就驚,因為我連朋友都冇講過,師傅話有靈體入咗塊鏡入面跟我返香港,好在做完儀式後就冇事。」她說師傅告誡過她,遇過就好易再中,但她坦言:「都唔驚得太多,冇得唔搏,驚冇錢多啲。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!