網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年7月4日 星期六

繽Fun專題:【上屆港姐有乜Do】最多Job嗰個竟然三甲不入? #港姐

有時真係唔關名次事,觀眾緣同星途嘅嘢……《2020香港小姐競選》近日進行網上及實戰面試,都成功炒起唔少噱頭,就好似「狂野空姐」廖慧儀、「港版子瑜」郭柏 ...




有時真係唔關名次事,觀眾緣同星途嘅嘢……


《2020香港小姐競選》近日進行網上及實戰面試,都成功炒起唔少噱頭,就好似「狂野空姐」廖慧儀、「港版子瑜」郭柏妍、「香港首席女結他手」吳秀明、「40億千金」蔡頌思等,真係位位都咁出位,不過睇番上屆嘅師姐們,過去一年佢哋有乜Do?


冠軍黃嘉雯(Carmaney)當選後似乎冇嘢撈,加上早前《2020國際中華小姐競選》宣布暫停一年,曾直言入不敷支要食老本嘅Carmaney,決心考寵物美容課程增值自己,畀自己多個出路,好在最近佢都有得上《姊妹淘》、《娛樂大家十點半》等節目,都叫做有啲嘢做吓。


亞軍王菲反而就多啲幕前工作,佢都有得上《姊妹淘》、《娛樂大家十點半》外,仲有幫手拍《疫境廚神》教大家整櫻花蛋糕,嚟緊重頭劇《刑偵日記》佢都有份參與,加上閒時又會出席慈善活動靚靚出鏡,睇嚟星途都有睇頭。


季軍古佩玲(Kelly)就陰功豬啲喇,除咗出席慈善活動,佢最多都係現身《big big shop感謝祭》大堆頭節目,雖然傳過佢有個猛料老竇身家億億聲,不過過去一年佢就多被投閒置散,唔知卸任後會唔會多番啲Job呢?


講到上屆最高曝光率嘅,一定係蔡嘉欣莫屬!本身已經係KOL嘅佢,喺網絡世界有一定知名度,接吓廣告冇難度,即使佢僅為五強佳麗,不過就係唯一一位成為《姊妹淘》固定主持嘅人,口齒伶俐有觀眾緣,就算佢拍《big big shop感謝祭》都特別顯眼,加上佢自己有經營開時裝店,真係多條「水路」唔憂做!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!