網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年7月4日 星期六

【最美第三者都失手?】韓素希開微博冧大陸fans 用錯美顏變網紅樣 #韓素希

韓素希見大陸fans時失手變網紅樣現年25歲的韓國女星韓素希,早前因演出話題劇《夫妻的世界》而上位,密密拍廣告搵真銀。而韓素希昨日就開了微博,更拍片冧 ...




韓素希見大陸fans時失手變網紅樣


現年25歲的韓國女星韓素希,早前因演出話題劇《夫妻的世界》而上位,密密拍廣告搵真銀。而韓素希昨日就開了微博,更拍片冧大陸fans,為搵人仔作準備。

昨日韓素希一開微博即拍片跟大陸fans打招呼,叫大家多多關注及期待她的好消息。雖然韓素希只是用韓文拍片,未有學講普通話,不過已成功冧掂fans,留言歡迎韓素希。

不過作為「最美第三者」的韓素希,今次就疑因重手用了美顏濾鏡而嚇親fans,影片中她雙眼不合比例地變大,加上過於鮮艷的紅色唇色,令韓素希變成「網紅樣」,fans都留言「關掉濾鏡吧」、「不用濾鏡已經夠美」等。

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

韓素希昨日開微博冧大陸fans


但美顏濾鏡似乎太重手


本身明明已經夠靚



鍾意就快D Share啦!