網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年7月4日 星期六

【專心安胎】陳明恩嫌大台冇發展空間 約滿離巢即報喜訊 #TVB #大台 #陳明恩

(IG圖片)人稱「鬼妹仔」的陳明恩是繼河國榮、喬寶寶、布偉傑等之後,又一位外籍面孔藝員離開大台,先有小生花旦逃亡潮,再來資深綠葉相繼劈炮,最後連少數的 ...




(IG圖片)


人稱「鬼妹仔」的陳明恩是繼河國榮、喬寶寶、布偉傑等之後,又一位外籍面孔藝員離開大台,先有小生花旦逃亡潮,再來資深綠葉相繼劈炮,最後連少數的洋人面孔也留不住。陳明恩日前接受商台《1圈圈 星光背後》主持梁泰來訪問,提到今年2月宣佈不再續約,結束13年賓主關係,她說:「2013年《老表》時係好多演出機會,但近年機會比較少,一直都有考慮出邊會有大啲空間,加上計劃好結婚兩年後會同老公有BB,喺有BB前先開始睇中醫調理身體,試咗幾個月就成功,知道時,老公好興奮不停問我:『係咪真㗎?』,好感恩咁順利。」

2017年和老公鄭獻(Eddy)結婚,陳明恩目前懷孕4個月,陀的是男B,她是圈中出名的虔誠基督徒,曾揚言:「絕不會有婚前性行為。」因為宗教關係,她指二人拍拖4年,經過長時間婚前輔導後才結婚:「婚前輔導很重要,始終我哋兩個來自唔同世界的人住埋一齊,要事前了解同明白對方背境。」

而她和老公Eddy是因跳舞擦出愛火花,她自爆雙方均是大家的初戀對像:「我哋係跳舞識,我教佢跳Jazz,佢教我Hip Hop。佢係我初戀,我亦係佢嘅初戀,係好難得,我哋都鍾意過其他人,但好似神會有阻礙我哋同其他人發展咁,畀我哋走埋一齊。佢除咗靚仔,我最欣賞佢尊重女性。當時我唔知佢鍾意我,跳舞時佢會好小心保護我同其他女仔,佢亦好細心好有義氣,我屋企有咩問題,佢都好樂意幫手。」

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

陳明恩昨日在IG分享懷孕15周的感受。(IG圖片)


「鬼妹仔」陳明恩結婚時穿中式裙掛 (資料圖片)


陳明恩日前接受梁泰來訪問



鍾意就快D Share啦!