網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年11月23日 星期一

苑瓊丹:難頂1個餸食1星期 苑瓊丹進軍飲食業全為老公 #苑瓊丹

苑瓊丹依家搞即食餸包。瓣數多多的苑瓊丹(苑仔),剛完成香港開電視節目《開工大吉77》後,隨即投資7位數字進軍飲食業,大量生產即食餸包,期望成為圈中「食 ...




苑瓊丹依家搞即食餸包。


瓣數多多的苑瓊丹(苑仔),剛完成香港開電視節目《開工大吉77》後,隨即投資7位數字進軍飲食業,大量生產即食餸包,期望成為圈中「食神」!苑仔坦言老公每晚「粗茶淡飯」,方決定進軍飲食業:「因為我工人姐姐完全唔識煮餸,邊個餸老公話好食,佢就晚晚畀佢食,食足成星期都係咁,難得老公竟然冇投訴照食,再唔係就咁煮個上海麵又當一餐!因為呢個工人姐姐好錫狗,所以我又唔會炒佢,但係咁唔係辦法嘛,所以買啲即食餸包看門口,老公就話既然係咁,做咩唔自己投資?依家咪慳番啲買餸錢,又可以畀老公食餐好,總之『一為神功、二為弟子』啦。」


雖然苑仔不參與烹調工作,但她笑指「臨老」做苦力,隨時化身做「包裝妹」、「外賣妹」:「人工好貴啊,有大訂單都未必夠同事返工,所以自己頂硬上,幫手入吓餸、抽真空咁囉!」


苑仔講笑話享受賺錢過程,歡迎任何人約她投資:「我冇乜錢咋,但想搵錢就真嘅,依家晚晚用餸包開飯,叫老公順手試味畀意見,不過佢死都唔肯出鏡幫手做宣傳,佢話我做『食神』,我就話佢係『賭神』夠晒神秘!我啲性格唔可以停㗎,呢排少咗外地拍戲工作,咪圍埋度橋搵錢囉!」
----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!