網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年11月23日 星期一

孖郭政鴻激唱〈絕對空虛〉 司徒法正師傅原來好唱得! #司徒法正 #郭政鴻

.httpool_video_addiv:nth-child(1){margin:20pxauto!important;}司徒法正師傅除了風水玄學命理 ...




司徒法正師傅除了風水玄學命理勁之外,唔講大家唔知,原來師傅是一個唱得之人,據知他平日最大興趣就是唱卡拉ok,工作多忙也好,他都會每個星期抽幾個小時操練他的歌藝,絕對是一名愛「唱」之人!日前,司徒法正師傅就被好友郭政鴻邀請到國內擔任其演唱會嘉賓,獨唱一首〈人鬼情未了〉外,二人更合唱一首〈絕對空虛〉,慢歌又得、快歌又得,師傅果然係勁呀!





郭政鴻同司徒法正師傅老友鬼鬼,故邀請師傅擔任表演嘉賓,玩返一晚。



郭政鴻在內地工作順利,大受內地粉絲歡迎,早前就推出新歌〈衝〉和開個唱。



司徒法正師傅唱慢歌或快歌都一樣掂,果然係高手在民間。




鍾意就快D Share啦!