網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年11月23日 星期一

陳曼娜:陳曼娜激讚「新抱」李靜儀:靚到不得了! #陳曼娜

睇嚟陳曼娜同李靜儀都好有「婆媳相」啵。SuperGirls成員李靜儀(Heidi)日前與麥子樂及陳曼娜合作拍攝網絡短劇《如何對付我的港女新抱》,Hei ...




睇嚟陳曼娜同李靜儀都好有「婆媳相」啵。


Super Girls成員李靜儀(Heidi)日前與麥子樂及陳曼娜合作拍攝網絡短劇《如何對付我的港女新抱》, Heidi飾演陳曼娜新抱,兩人在劇中上演婆媳大鬥法。提到劇中最難忘的一幕,Heidi表示:「有一場戲我特別深刻,就係綁住陳曼娜,要懲罰佢,不過呢一幕喺劇中係我幻想出嚟,我自己好開心咁幻想。」陳曼娜笑言:「如果係真就大整蠱,呢個新抱幾百厭。」雖然劇中兩人經常鬥氣,但幕後陳曼娜對首次合作的Heidi非常滿意﹕「如果我有咁靚嘅新抱就好,真係靚到不得了。子樂都唔錯,有智慧。」麥子樂即時自誇:「唔錯?其寶我都唔弱,我有埋外型,全部都係胸肌腹肌。」而Heidi亦賣口乖大讚陳曼娜﹕「如果結婚都冇得擔心婆媳關係,而我都好想有一個好似陳曼娜咁靚咁潮嘅奶奶,好似冇代溝。」氹得對方非常開心。


而現實中陳曼娜有一位新抱,她直言與對方關係很好,未出現過婆媳鬥法:「佢係洋人喺外國生活,大家雖然唔係一齊住,但佢都好有中國人美德,佢識煮中國菜,而且好尊敬我,非常難得。」麥子樂坦言現實中與母親關係非常好,如果女朋友要入門,一定要過到媽咪那一關。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!