網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年11月23日 星期一

杜大偉:退居幕後?杜大偉開公司用老婆名有原因 #杜大偉

借機晒恩愛。藝人杜大偉(David)憑處境劇《愛.回家之開心速遞》飾演「Peter」成功入屋,早前更變身「杜4組」劇接劇忙到甩轆。但受到新冠肺炎疫情影 ...




借機晒恩愛。


藝人杜大偉(David)憑處境劇《愛.回家之開心速遞》飾演「Peter」成功入屋,早前更變身「杜4組」劇接劇忙到甩轆。但受到新冠肺炎疫情影響下,登台及司儀工作驟減,他決定向外發展開設廣告製作公司,更以太太名字命名。


David透露今次源於舊同學的鼎力支持下成事,他說:「舊同學從事海外物業投資多年,所以佢就鼓勵我開廣告公司幫手宣傳,仲引薦我去畀其他地產商,真係好感激佢哋。」至於何解用上太太名字命名公司?他冧爆說道:「老婆中文名有個琳字,所以公司中文名叫王木木。老婆係我財政大臣,我負責搵錢,佢負責使錢,名都係用佢嘅先有意義,錫老婆會發達嘛!」


身為廣告界初哥,他坦言邊學邊做:「早前出席咗馬來西亞嘅樓盤誓師大會,當日有超過200間地產代理老闆及房地產代理總會代表出席,我首次以廣告公司老闆身份喺大家面前講解公司嘅業務發展同優勢,都好緊張。」稍後,他更會邀請演藝界友好參加海外睇樓團。問到是否做埋藝人管理?他笑說:「係呀!我要逐步退居幕後嘛!講笑咋,我鍾意拍戲,會一路拍戲一路做生意,演戲未必可以演一世,所以做返同演藝有關嘅工作,例如廣告製作或藝人管理,都可以叫做延續我嘅演藝生命吖!」


----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!