網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年11月23日 星期一

無綫會計確診丨陳展鵬再做檢測求安心 擔心囡囡冇得見世面 #無綫 #陳展鵬

無綫一名在電視城上班的會計文員昨日確診武漢肺炎,約30名曾接觸患者的同事需進行病毒檢測。陳展鵬、應屆港姐冠軍謝嘉怡、陳楨怡及郭柏妍等人,今日在將軍澳出 ...






無綫一名在電視城上班的會計文員昨日確診武漢肺炎,約30名曾接觸患者的同事需進行病毒檢測。陳展鵬、應屆港姐冠軍謝嘉怡、陳楨怡及郭柏妍等人,今日在將軍澳出席宣傳活動,回應有同事染疫一事,陳展鵬表示個人會做足防疫措施,亦會再去做檢測,顧己及人,最不希望成為帶菌者,他說:「知道有員工中招,香港確診開始高,大家都預料再有新一波疫情。其實香港做咗好多措施,每個人要緊守自己崗位,顧自己顧人戴口罩,希望快啲過呢一波,快啲有疫苗。」

問到會否減少帶囡囡「小豬比」出街?展鵬笑言:「上次緩和時,我放假日日帶佢出街,出到佢都頂唔順,佢都眼瞓,小朋友要瞓多啲覺,但我想佢見多啲,唔好話見多啲世界,希望可以周圍走,知道有人存在,唔係只得爸爸媽媽同小朋友,成長得OK ,未去到扭出街。」

此外,來自蘇格蘭的港姐冠軍謝嘉怡知疫情嚴重,全程都有戴口罩,她坦言擔心疫情,覺得戴口罩、清潔雙手、減少出街都好重要,而英國的疫情亦很嚴重,她說:「擔心英國好多,daddy已經返咗去,傾緊同媽咪1月嚟香港探我,可能要再睇吓疫情點先。」

陳展鵬會再去做檢測。


謝嘉怡擔心英國疫情。


(左起)郭柏妍、謝嘉怡及陳楨怡三位應屆港姐現身活動。


陳展鵬想多帶女兒出街。(IG圖片)


謝嘉怡爸爸已返回蘇格蘭。(IG圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!