網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年11月23日 星期一

武漢肺炎丨舞場常客陳曼娜狂收電話 近日曾出席多個生日派對 #新型肺炎 #武漢肺炎 #陳曼娜

跳舞群組觸發本港第四波武漢肺炎疫情,衞生署列出14個高危舞廳或舞蹈中心,其中有確診富婆曾到StarlightDanceClub跳舞,而另一出事舞場、位 ...






跳舞群組觸發本港第四波武漢肺炎疫情,衞生署列出14個高危舞廳或舞蹈中心,其中有確診富婆曾到Starlight Dance Club跳舞,而另一出事舞場、位於銅鑼灣的Dance Culture,老闆張世華本月初舉行生日會,有近40人出席,不少人曾除口罩合照留念,懷疑是引爆至少80人染疫的源頭。

圈中富婆陳曼娜一向愛跳社交舞,是出事多個高級舞場常客,由於近日她多班圈中友好輪流為她開生日派對慶祝,不少好友紛紛致電問候她會否不幸中招。

《蘋果》今日向陳曼娜了解,身在深圳拍戲的她,承認以往經常都會到相關舞場跳舞,但過去一年跳舞老師已返回俄羅斯,並因為疫情關係未能來港,所以自己亦未有再外出跳舞,她說:「因為其他老師我跳唔慣,所以冇join呢啲跳舞party,如果唔係就大鑊。同埋呢排自己要為拍戲做功課,又出席咗幾個生日party,所以都冇時間去跳舞。」

圈中富婆陳曼娜一向愛跳社交舞,不少好友紛紛致電問候她會否不幸中招。


近日陳曼娜多班的圈中友好輪流為她開生日派對慶祝。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!