網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年11月23日 星期一

疫情下首復「騷」丨張敬軒化身紅館職員提醒觀眾防疫 準時8時半閃爆出場 #張敬軒

張敬軒成為武漢肺炎疫情爆發以來,首位再在紅館舉行個唱的歌手,大會表示今晚只安排6,000名觀眾入場睇騷。雖然疫情近日似轉趨嚴重,但仍「全院滿座」,到場 ...






張敬軒成為武漢肺炎疫情爆發以來,首位再在紅館舉行個唱的歌手,大會表示今晚只安排6,000名觀眾入場睇騷。雖然疫情近日似轉趨嚴重,但仍「全院滿座」,到場捧場的嘉賓有楊受成夫婦、彭秀慧、吳浩康、艾妮、蔡卓妍(Sa)、周家怡、泳兒、關智斌、霍啟剛夫婦、曾樂彤、洪卓立、楊政龍等。

而為軒仔伴奏及演奏的樂隊成員及中樂團合共約80位成員,全部戴上口罩,但沒有透明膠板阻隔,而且中樂團成員的座位之間的罅隙很小,坐得頗「親近」。

演唱會開場前,螢幕播出由軒仔化身紅館職員拍攝的防疫短片,片中戴上口罩、着上制服的軒仔走上觀眾席中作示範,過程不失搞笑。例如當女旁白提醒大家要坐在自己的坐位,指若然見到旁邊空出來的坐位:「其實係留畀你哋見唔到嘅……空氣,保持一定社交距離,總之唔可以擅自調位。」又提到整個騷都需要戴上口罩,不能進食及未經授權不能拍攝等。

之後,軒仔又走出紅館外圍,指已收到大家的心意,不用花錢送花給他,因為不值得,而當旁白講完「唔值得」後,軒仔更作狀用腳尖捽了幾次地,又呼籲fans不要見他平日「冇啖好食」而送上食物,皆因紅館的前、後台均嚴禁飲食,餵他的重任就留返畀家裏的「遮遮」。而為了控制人群,亦呼籲完場後不要在後台等他,皆因他完騷後要即時返家「淨身」,但旁白講完後即改為「消毒」。而他之後走到廁所,表示若然去完洗手間就要洗手5次,而洗手其間最好唱住「成碟青瓜過大海」。觀眾看畢都有捧場笑一笑。

軒仔於晚上8時32分穿上一襲釘上珍珠粒加碎石的拖地長外套現身,唱完《酷愛》,全場鼓掌,軒仔說:「紅館,我返嚟喇!大家都返嚟喇!多謝大家!」接着他見到只有一半滿的觀眾席,他說:「比着以往呢,喺台下升到上嚟到今晚咁嘅入座率,我會好唔開心,但係喺咁嘅時候見到今晚有咁多朋友嚟支持我,十分感激!因為要配合返紅館喺疫情期間嘅座位限制,所以大家都見到坐得好疏落,都好鬆動,好少可見到隔籬有位擺嘢,不過冇乜所謂,只要你哋肯嚟就得㗎喇,你哋肯嚟,我就一定肯唱,幾多場我都唱!」語畢又獲全場歌迷報以熱烈的掌聲和歡呼聲。

軒仔續說:「呢個show容我哋籌備期間,一路我哋公司內部都話呢個show係『得來不易』,尤其係我自己本身對製作同演出都好有要求,所以我哋一路諗點樣有辦法,喺有限嘅條件入面,點樣將我哋嘅創意發揮到最大限度,所以今晚喺呢度嘅舞台佈置,或者唔可能好似以往咁樣同大家有握手嘅機會呢,希望大家多多包涵。反而用另一個角度睇,可能大家可以專心啲,去欣賞我同一班好偉大又十分出色嘅音樂家帶畀大家睇嘅音樂會,因為你哋好重要。」他又感謝紅館職員為大家清潔場地,更借觀眾的掌聲向大家致謝。軒仔講笑指,原本想訂購假手來代替握手位,而且亦欠缺以往一定有預備的場刊。

軒仔在第二章演出時換上白色古裝女造型獻唱《無忘花》,有4個舞蹈員在台上伴舞,4人有戴口罩。軒仔表示:「原本版本係有超過20位dancers,但因為實際條件下影響,唔想有咁多dancers交換飛沫,又知道佢哋戴口罩會好辛苦,所以由超過20個變成4個dancers。至於中樂手入面會有人負責吹奏,所以佢哋冇戴口罩,不過佢哋做咗深喉測試。」

軒仔其後換上白色閃片西裝唱《悔過詩》,其間他走近觀眾席揮手:「山頂嘅朋友你哋好!好耐冇講呢句喇!」顯得很興奮,然後他說:「好感恩,自從早餐單嘢,我多咗90後嘅歌迷,不過唔知係咪早餐迷。」有男觀眾大叫:「請唔請廚師呀?」軒仔笑着答:「炒兩個小炒嚟試吓先其實有冇人因為個早餐而入場?」現場有人舉手,軒仔笑話:「下次叫姐姐請大家食。」

由於要保持社交距離,軒仔無法與觀眾握手,他口沒遮欄地笑言為咗讓大家「瞻仰吓」,他特地拿出一把拉尺,拉好安全距離,然後繞場一周。有觀眾不顧一切湧上前面,企圖近距離接觸偶像,但就保持適當距離,全程沒有握手。

軒仔唱完《桃色冒險》之後提到,自己因為爆發疫情等問題,無法返廣州探望父母,而在過去的接近一年時間,家中失去3位家庭成員,其中包括他養的愛伏,不幸患上狗版的漸凍症,軒仔坦言看着牠的活動能力逐漸下降,直至不能進食,他形容自己渡過了一段好煎熬的時間,但他認為生活中有苦事是正常的,也一定有不順利的事,所以當自己好和開心的時候,就要好好珍惜;而當自己無的時後,就要識得在細微地方尋找開心,那才是自己在世上的存在價值。軒仔又爆每日起身都會收到老闆楊生發出的長輩圖,他指那是因為對方關心自己、想起自己,所以自己也會珍惜,並繼續為身邊的人和觀眾帶來快樂。

他唱完《故園花茶》之後,向觀眾致謝:「衷心多謝大家,我都知道售票、換票有好多波折,要大家撲嚟紅館,我哋怕有任何甩漏,所以全部用人手處理,多謝大家支持我。」在他《笑忘書》前,軒仔再說:「呢首歌有千斤重嘅感覺,相信大家入嚟嘅心情同我心情一樣,係彷如隔世,本來睇演唱會係好理所當然嘅事,都變得咁艱難,無論嚟自咩崗位,邊度嘅觀眾,無論生活有幾苦,有張敬軒音樂陪住大家係我嘅福氣。」之後觀眾開手機燈配合,一片燈海陪着軒仔演出。其後,軒仔唱《騷靈情歌》時,又走近觀眾席,觀眾湧到台前,軒仔最後勸他們要返回座位。

而軒仔在演唱會中除了祝福今日38歲生日的阿Sa生日快樂外,又宣佈好消息:「唔係結婚,唔使驚!係我入公司不經不覺都有7年,公司上上下下都好支持我,今年我正式成立自己嘅唱片品牌,希望大家支持呢個新label發行嘅唱片。」軒仔最後唱完《櫻花樹下》後,向觀眾講「拜拜、注意安全。」然後分別向四面觀眾單跪鞠躬,演唱會於晚上11時05分散場。

關智斌、蔡卓妍、楊受成夫婦去捧軒仔場。(蘋果日報)


霍啟剛及郭晶晶拍拖睇騷。(蘋果日報)




軒仔指以往見到這個入座率會感不開心,但慶幸歌迷在疫情下仍到場支持。(蘋果日報)


軒仔穿上釘上珍珠粒加碎石的拖地長外套現身。(蘋果日報)


軒仔唱完《酷愛》,獲全場掌聲。(蘋果日報)


軒仔穿上有水袖的白色古裝登場,令觀眾為之驚艷。(蘋果日報)


張敬軒其後換上白色西裝獻唱。(蘋果日報)


(蘋果日報)


軒仔拿出拉尺,笑言要度好適當的社交距離,讓歌迷可以睇真啲自己。(蘋果日報)


軒仔一埋台邊,雖然有拉尺度位,但觀眾們仍爭着上前與他selfie,完全無視要保持社交距離。(蘋果日報)


部份觀眾為睇軒仔,不顧安全社交距離。(蘋果日報)


(蘋果日報)


軒仔穿着「早餐衫」encore,全場爆笑。(蘋果日報)


軒仔宣佈會成立自己唱片公司品牌,並叫fans支持。(蘋果日報)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!