網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年11月23日 星期一

#娛樂Hashtag:【#娛樂Hashtag】姜皓文想重辦婚禮 因為經濟有問題? #姜皓文

咁搞笑?藝人王菀之、姜皓文及導演葉念琛接受六福珠寶特約:《#娛樂Hashtag》訪問。講到電影《阿索的故事》其中一個結婚場口,問到他們可有回憶結婚時的 ...




咁搞笑?


藝人王菀之、姜皓文及導演葉念琛接受六福珠寶特約:《#娛樂Hashtag》訪問。講到電影《阿索的故事》其中一個結婚場口,問到他們可有回憶結婚時的點滴?王菀之笑言:「可能我係專業演員,唔會諗呢啲!」姜皓文則笑言比較留意場地的布置,他更自爆想重辦一次婚禮,葉念琛聞言笑說:「你一重辦,就諗你係咪經濟有問題!」場面搞笑!


葉導每套電影都有爆出不少金句,今次也不例外,想知新金句是甚麼,快啲去片!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!