網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年11月23日 星期一

鄭欣宜:同父異母一樣親!愈嚟愈似樣 欣宜嘟嘴晒姊妹情 #鄭欣宜

姊姊情深!歌手鄭欣宜(Joyce)與同父異母妹妹鄭詠恩(Winnie)感情甚好,兩姊妹不時相約聚會,又會孖住為爸爸鄭少秋慶祝生日。呢日Joyce喺社交 ...




姊姊情深!


歌手鄭欣宜(Joyce)與同父異母妹妹鄭詠恩(Winnie)感情甚好,兩姊妹不時相約聚會,又會孖住為爸爸鄭少秋慶祝生日。呢日Joyce喺社交網晒出同Winnie嘅最新合照,見佢哋愈大愈似樣,開心到嘟晒嘴,十足孖妹一樣。


Joyce仲大晒阿妹送嘅耳環,網民都留言:「難得的姊妹情!」Joyce亦開心表示:「是的!」


----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!