網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年11月23日 星期一

無綫有確診丨何泳芍慶幸公司無爆發 陳詩欣小心為上 #何泳芍 #無綫 #陳詩欣

(蘋果日報)在大台節目中做「是非精」的陳詩欣(Eunice)和何泳芍(Honey)今日在中環出席活動,兩人指今早得知無綫有人確診的消息,Eunice說 ...




(蘋果日報)


在大台節目中做「是非精」的陳詩欣(Eunice)和何泳芍(Honey)今日在中環出席活動,兩人指今早得知無綫有人確診的消息,Eunice說:「最緊要小心啲,所以我哋都有戴口罩,其實公司有徹底嘅清潔。」Honey亦說:「公司做得好好,我哋咁多人,咁耐以嚟都冇乜爆發。」Eunice接着表示:「雖然之前試過有個娛樂新聞台導演,我都驚,即刻去咗做檢測,但今次OK。收到消息係會計部同事,聽講佢啲同事都做咗檢測,係屬陰性。」

至於今日的活動,她們為活動拍廣告,她們更表示在疫市中,能獲邀拍攝關於健康的廣告而感到很開心。Eunice指自己每年都會定期身體檢查,早前才做過婦科檢查和照胃鏡。Honey說:「我都覺過咗25歲,女仔會慢慢出現好多唔同嘅問題,所以近幾年都會claim多咗保險。」

兩人笑言每次婦科檢查都會找女醫生,始終會安心一點。Eunice表示應該自細就要買保險,會否叮囑一直盛傳懷孕的好友余香凝,早點為BB買保險?她說:「我冇同佢傾過,第時如果佢真係有咗BB嘅時候,佢自然會幫佢BB買。」

Eunice(左)及Honey對自己疫市下仍獲邀拍廣告很開心。(蘋果日報)


Eunice表示自己小心為上,會戴好口罩。(蘋果日報)


Honey認為公司的防疫措施做得好。(蘋果日報)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!