網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年11月23日 星期一

鄧麗欣:鄧麗欣「排球魂」熱血滾燙 大晒無添加靚相 #鄧麗欣

鄧麗欣呢個樣,點都唔會唔認得掛?藝人鄧麗欣(Stephy)一直致力推廣排球運動,曾是香港青年排球隊隊員嘅佢,仲自己成立球隊Loey,真心出錢出力。尋晚 ...




鄧麗欣呢個樣,點都唔會唔認得掛?


藝人鄧麗欣(Stephy)一直致力推廣排球運動,曾是香港青年排球隊隊員嘅佢,仲自己成立球隊Loey,真心出錢出力。尋晚佢就喺社交網上載自己當年英姿,講吓佢自己排球生涯,雖然佢係為新劇宣傳,不過粉絲就意外有得睇女神細個嘅靚相!


大合照中Stephy有心地為舊隊友用公仔遮樣,而相中嘅佢就同依家近乎零變化,睇得出冇化妝嘅佢眼大大又Young,玩沙灘排球時仲大晒長腿,短褲仔非常吸睛,難怪當年佢係校花啦~!


Stephy發文指自己細個原來好害羞,都係靠排球帶佢走入人群之中,更好熱血咁同舊隊友表示「排球魂」一定會繼續流動:「最近想要找找以前打排球的照片 發覺⋯⋯真的很少 在球場上在打波的更是幾乎沒有,絕無僅有的只找到在沙排場上的幾張🤷🏻‍♀️排球這個運動在我生命裏扮演着很重要的角色,它改變了我小時候的害羞個性,也帶給了我很多的正能量!感謝所有陪伴過我一起奮鬥的隊友們,也許現在大家已經各有各忙或已放下排球🏐️ 但曾經的熱血相信一直也在回憶中繼續流動~~~🔥」
----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!