網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年11月23日 星期一

郭富城:大女唱《對你愛不完》 城城揸揸吓車冧晒 #城城 #郭富城

城城講起2個女就開心。天王郭富城亮相於中環舉行的「滙豐尚玉尊尚理財系列」記者會,席間更播放廣告短片。據悉他曾有意借出自己的限量版私伙戰車參與拍攝,受訪 ...




城城講起2個女就開心。


天王郭富城亮相於中環舉行的「滙豐尚玉尊尚理財系列」記者會,席間更播放廣告短片。據悉他曾有意借出自己的限量版私伙戰車參與拍攝,受訪時他坦言:「架車全球得10架,香港有3架,開工前佢哋搵到另一個收藏者借出,咁我就出動自己訂製嘅頭盔囉。(貴嘢?)應該話個頭盔配合車身嘅拉花,我特登叫車廠造嘅,如果唔係擁有架車,佢哋應該唔會肯。」


談到理財,城城坦言喜歡收藏名車保值,至於財富,則放心交由公司會計及經理人小美打理:「一直盤數都唔錯。(你知銀行戶口有幾多個零?)最緊要係適得運用去達成自己嘅目標,唔係講實際有幾多錢。(太太又有乜收藏品?)私人嘢,我唔可以幫佢答,你下次問佢啦。」


他又大讚今次廣告拍攝真實:「好似其中一條片,講我有兩個囡囡,拍得好開心同溫暖。(唔考慮叫自己囡囡演出?)佢哋仲細,遲啲就唔知,不過家姐可能遺傳咗我嘅演藝細胞,好有表演欲,試過有次我揸車,佢喺後面唱《對你愛不完》,我即刻冧晒,呢首歌對我意義重大。」


請老師教廣東話英文


他又指作為父親,自己有為女兒們日後生活及發展做好準備:「教育同醫療基金唔少得。(疫情又停課嘞?)安全緊要啲,咁我同太太都有共識,盡量配合去發展佢多方面嘅潛能,好似我哋有請老師教佢廣東話同英文,培養佢語言能力,老婆陪上堂都學埋一份,咁幼稚園返學都係玩多,影響應該唔大。」


談到日前被發現拋低囡囡,與太太現身鬧市拍拖,城城謂:「嗰日其實都有同囡囡去街,囡囡好鍾意行超市,但係黃昏時佢要返屋企先,因為佢要上堂,咁我咪同太太去買啲日用品囉,估唔到畀啲市民發現,不過冇乜所謂。(估唔到你仲咁浪漫,爭取二人世界時間。)每個家庭應做嘅正常嘢啫。」
----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!