掃呢頁CODE去手機

2019年5月29日 星期三

【鬆口氣】29歲談善言跟鄧萃雯拍完戲:唔好當對手係神 佢係人 __,鄧萃雯,

馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入29歲的談善言入行數年,不過跟不少好戲之人合作過,好像影后惠英紅、黑仔姜浩文,和剛合作ViuTV電視劇 ...


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


29歲的談善言入行數年,不過跟不少好戲之人合作過,好像影后惠英紅、黑仔姜浩文,和剛合作ViuTV電視劇《婚內情》的鄧萃雯,在劇中飾演第三者,偷食陳錦鴻,最後竟然獲得鄧萃雯的默許三人行。而這位小三更因而對鄧萃雯有內疚之心,完全不按牌理出牌的劇情。

對着好戲鄧萃雯,談善言坦言最初十分緊張,劇集拍完了,她仍然不敢問自己表現如可。她說拍攝期間慢慢想通:「唔好當佢哋係神,佢哋都係人。佢哋都會有生活反應,有小習慣。當我咁樣去睇時,成件事就會暢順好多。」

談善言拍戲十分投入角色,她曾經為患病角色剃光頭,又扮演過同性戀角色,很勇於嘗試。今次拍劇,網民也讚她投入。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!