掃呢頁CODE去手機

2019年5月29日 星期三

黃智賢:動用政府部門!黃智賢「求婚」大陣仗 __,黃智賢,

其實係黃智賢為政府拍攝宣傳片。藝人黃智賢昨日為政府宣傳片《晴天行動2.0》拍攝,當中牽涉多個政府部門,包括土木公程署、天文台等,當中有四條宣傳片,昨日 ...


其實係黃智賢為政府拍攝宣傳片。


藝人黃智賢昨日為政府宣傳片《晴天行動2.0》拍攝,當中牽涉多個政府部門,包括土木公程署、天文台等,當中有四條宣傳片,昨日拍的是第一條,雖然拍時下雨,但可謂「天公造美」,因為拍的是雨中求婚的片段,Ben笑言連水車都不用,拍攝相當順利。他謂:「尋日落雨真係啱晒,因為我哋條片係講八號風球落大雨嘅求婚前夕,真係啱晒Feel,之後有人遇溺,『任何人』出現救人,令到我求婚計劃終止咗,之後仲有待續。」而《晴天行動2.0》是政府之後的大型活動,主題是防天災、保平安。

此外,Ben今年可算是無綫藝人中的多產藝人,之前繼劇集《福爾摩師奶》、《鐵探》、《廉政行動2019》後,六月廿四日無綫亦會首播放他與陳煒擔任男女主角的劇集《好日子》,他笑言:「趁依家未使宣傳同開劇,做啲出面Job搵吓外快先,之前都啱啱同黃智雯去完加拿大登台,希望多勞多得」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!