掃呢頁CODE去手機

2019年5月29日 星期三

《紅海行動》武指凌志華昨離世 錢嘉樂相識40年:難過、驚訝 __,錢嘉樂,

曾為電影《激戰》、《紅海行動》、《L風暴》、《P風暴》擔任武術指導的凌志華,昨晚離世。凌志華亦曾隨袁和平參與多套外國電影如《Matrix》、《Kill ...


曾為電影《激戰》、《紅海行動》、《L風暴》、《P風暴》擔任武術指導的凌志華,昨晚離世。凌志華亦曾隨袁和平參與多套外國電影如《Matrix》、《Kill Bill》等工作。凌志華曾憑《激戰》獲提名角逐第33屆金像獎最佳動作設計及第50屆金馬獎最佳動作設計。



動作特技工會會長錢嘉樂回應《蘋果》時聲線哀傷,他透露今早工會收到凌志華家人通知:「我係今朝收到工會通知,佢哥哥凌志雄講番我哋聽。」錢嘉樂深感難過:「好接受唔到,我同凌志華都識咗差唔多40年。嗰時喺麗的電視識,之後各自發展。同佢有好多點點滴滴,好突然好驚訝,佢經常都笑面迎人,永遠都好開心,好少是非,好少發脾氣,係一個好好嘅朋友,成個工會都好唔捨得。」錢嘉樂表示會向凌家人提供協助,安排後事。



曾和凌志華合作《L風暴》、《P風暴》的黃百鳴回覆《蘋果》時表示:「我聽到呢啲消息係震驚,凌師父最近替我《風暴》系列做武術指導,做得好好,好負責任,我聽到呢啲消息真係唔相信。」



--------------------------------

【六四30】守住歷史 拒絕遺忘

https://hk.adai.ly/zdzKtt2RiW

--------------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9





武術指導凌志華昨晚離世。(facebook圖片) 武術指導凌志華昨晚離世。(facebook圖片)
動作特技工會會長錢嘉樂與凌志華相識40年,對好友離開感到愕然。

動作特技工會會長錢嘉樂與凌志華相識40年,對好友離開感到愕然。
 凌志華曾隨袁和平參與外國電影拍攝。

凌志華曾隨袁和平參與外國電影拍攝。
 與奧馬花曼合照。

與奧馬花曼合照。




鍾意就快D Share啦!