掃呢頁CODE去手機

2019年5月29日 星期三

張文慈:麥方喬飛身支援張文慈 張慧儀撐報警 __,張慧儀,張文慈,

麥方喬(左)及張慧儀都力撐張文慈呀!張文慈慘遭狂迷滋擾,近年常與她一起登台的麥方喬(原名麥家琪)對其遭遇深表同情:「遇到呢啲事梗係慘,影響工作同日常生 ...


麥方喬(左)及張慧儀都力撐張文慈呀!


張文慈慘遭狂迷滋擾,近年常與她一起登台的麥方喬(原名麥家琪)對其遭遇深表同情:「遇到呢啲事梗係慘,影響工作同日常生活。(佢登台時係咪好多粉絲圍?)佢係幾多朋友仔跟住,成件事我好贊成報警,人身安全最緊要,如果佢再遇到啲乜嘢事,最緊要Call我同記者,我即刻趕過去支援,都想睇吓對方想點。」她直言很相信張文慈的為人,絕非貪小便宜的人。

與張文慈稔熟的張慧儀得知對方情況,大表驚訝,亦支持去報警,並提醒好友要通知樓下保安,勿開門給陌生人:「有禮物送到屋企,叫姐姐(家傭)千祈唔好收。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!