掃呢頁CODE去手機

2019年5月29日 星期三

港呢啲:港鐵大媽嗌抽水 港男稱「被屈」激動狂爆粗 __,港鐵,

咁激動係解決唔到問題嘅!港鐵向來一位難求,惟近日有男乘客坐到大媽身旁時,竟被指控「抽水」,令他激動得瘋狂爆粗大罵。從網上瘋傳的片段所見,有男子在東鐵線 ...


咁激動係解決唔到問題嘅!


港鐵向來一位難求,惟近日有男乘客坐到大媽身旁時,竟被指控「抽水」,令他激動得瘋狂爆粗大罵。

從網上瘋傳的片段所見,有男子在東鐵線車廂內顯得情緒激動,不斷指罵坐在座位上的內地旅客︰「屈X我抽水…我X你老X,我坐落去你話我抽水,你黐X線㗎」。

大媽隨即反駁指︰「咁多地方有位…你唔好當我哋個個唔識嘢,我唔驚你㗎」。當時有女警上前調停,惟男子情緒仍然激動︰「你憎香港人喺度發脾氣做乜X嘢呀?一齊返差館呀,我唔怕畀人拉」。

有網民為男子抱不平︰「我感受到個男人一定係被屈,繼而佢將生活壓力大爆發」、「如果個男人有鹹豬手,一定唔夠薑出聲啦」。有網民則指︰「4人座位唔係已經坐咗4個女人咩,仲坐落去做乜」。

---------------

《港呢啲》:大事小事騎呢事,東網嚴謹選題,輕鬆製作!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!