掃呢頁CODE去手機

2019年5月29日 星期三

魏駿傑:復出幕前!魏駿傑自爆同無綫仲有劇未拍 __,無綫,魏駿傑,

原來魏駿傑早前已經拍咗部內地電影,佢直言對票房有信心。藝人魏駿傑出席糖水店開幕活動,他透露與食店老闆相識多年,希望日後有機會合作搞飲食生意。問到是否專 ...


原來魏駿傑早前已經拍咗部內地電影,佢直言對票房有信心。


藝人魏駿傑出席糖水店開幕活動,他透露與食店老闆相識多年,希望日後有機會合作搞飲食生意。問到是否專注於發展飲食王國?他自爆最近「下海」復出拍內地電影:「本來諗住等退休客串吓就算,點知最後變咗拍晒成套戲,喺農曆年前拍完,係一部商戰片,預計8月喺全國公映。(對票房有冇信心?)雖然我年紀大咗又發福,但梗係有信心,因為歷練多咗,同埋難得有機會,梗係要好好把握。今次角色係一個自大嘅人,失敗過後成長咗,同自己好似,所以更加容易投入。」他又指劇組率先將部分片段放上社交網,獲得700萬點擊,相信屆時上映成績會更好。

想試吓演變態殺手

講到復出拍戲後片約不斷,他笑指:「有啱嘅工作梗係做,拍劇都唔怕辛苦,依家除咗睇錢,最緊要係劇本好玩,想試吓演變態殺手,做啲未演過嘅角色。」問到可有興趣回港拍劇?他大爆與無綫尚有一部劇集約:「都想喺香港拍劇,但好似內地市場比較啱我。不過我好似同TVB仲有一部劇未拍,如果佢哋搵我都會想合作。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!