掃呢頁CODE去手機

2019年5月29日 星期三

岑麗香:隨時復工!岑麗香爆囝囝鍾意「斟茶」 __,岑麗香,

岑麗香復工喇!34歲藝人岑麗香今年3月誕下愛子Jacob,今日她正式復工到中環出席活動,身形纖瘦的她完全不似剛生完BB,但她直言收身成果尚差少許:「想 ...


岑麗香復工喇!


34歲藝人岑麗香今年3月誕下愛子Jacob,今日她正式復工到中環出席活動,身形纖瘦的她完全不似剛生完BB,但她直言收身成果尚差少許:「想瘦多幾磅,依家牛仔褲最後粒鈕都扣到,係緊少少,生咗兩個半月,都休息夠,隨時ready復工,今日坐喺化妝枱度化妝好開心,感覺返晒嚟。(會唔會拍劇?)所有嘢都冇所謂,想繼續做嘢。(出門口會唔會唔捨得BB?)會呀!有望多眼同埋聞BB陣味,但工作同家庭要有平衡。」

香香透露囝囝Jacob中文名叫吳主軒,由老爺奶奶取名,意思是心中有神。問現在到換尿片及奶粉是否熟手?她讚囝囝都算易湊,並跟老公強強分工合作湊B,這段時間更感受到母愛偉大,她又笑說:「強強最叻換片,阿仔好客氣,鍾意『斟茶』!(佢有冇向你斟茶?)佢個個都斟,好有禮貌!(依家你係餵人奶?)兩樣(人奶及奶粉)都有。」她又提到生BB的經過,當日選擇順產分娩,過程順利:「BB好錫我,麻醉針都未打得切就生咗,嗰朝十點入院,三點陣痛,七點就出咗世。(生多個?)搞掂呢個先。(想一仔一女?)冇咁快,但將來都想。」她又指姊妹李亞男及鍾嘉欣都有探BB,笑指怕囝囝見得靚女多會眼角高,問會否跟姊妹對親家,她笑言等囝囝返學後再說。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!