掃呢頁CODE去手機

2019年5月29日 星期三

林志玲:新發現!逆齡林志玲露23吋「神秘領域」 __,林志玲,

志玲姐姐露「神秘領域」!叫得台灣第一名模,林志玲一定有佢過人之處,講起佢條長腿、美胸、甚至佢把娃娃聲,早已譽滿粵、港、澳、湛、台。但唔講唔知,志玲姐姐 ...


志玲姐姐露「神秘領域」!


叫得台灣第一名模,林志玲一定有佢過人之處,講起佢條長腿、美胸、甚至佢把娃娃聲,早已譽滿粵、港、澳、湛、台。但唔講唔知,志玲姐姐個Body仲有秘密武器,就算18歲嘅妹妹仔都未必有,到底係乜?

咪就係佢條23吋螞蟻腰囉!志玲姐姐今日現身上海機場,見佢着住條穿窿牛仔褲,加埋件最潮嘅小飛象Tee,成個人已經好Sharp,彩蛋係佢件Tee勝在夠短,露出神秘領域螞蟻腰,44歲Keep成咁,還得神落

有少女網民(應該係)就葡萄到爆,猛話志玲張相唔知係咪執過嚟,44歲條腰邊有咁幼?不過亦有人話佢咁鬼正,不愧係圈中屹立不倒嘅女神!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!