掃呢頁CODE去手機

2018年12月16日 星期日

萬千星輝頒獎禮2018:透視誘惑!陳煒晒湯碗胸大解放 __,陳煒,

陳煒罕有騷湯碗胸「技驚四座」…「視后」大熱陳煒(煒哥)穿上由DorianHo設計的藍色晚裝上陣,中門大開,湯碗胸盡現,下身透視,如只着了泳衣般,性感誘 ...


陳煒罕有騷湯碗胸「技驚四座」…


「視后」大熱陳煒(煒哥)穿上由Dorian Ho設計的藍色晚裝上陣,中門大開,湯碗胸盡現,下身透視,如只着了泳衣般,性感誘人!煒哥佩戴了六福珠寶價值500萬的鑽飾行紅地氈,成為全場最性感的女藝人之一。

煒哥受訪時說:「呢件裙好靚。(準備上台攞獎?)陣間嗰條會高貴啲。(呢條裙咁性感會好危險?)唔緊要,我攝晒Pad,做晒安全措施。(係你嘅性感底線?)我唔知,最緊要凸出。(為着呢條裙節食?)其實壓力大令到自己瘦咗。(為視后?)唔知。(今晚之後可以大解放食多啲?)我解開咗喇,電視尺度係咁上下。(係你性感底線?)最緊要靚,天氣唔太凍嘅話,下次着泳衣畀你哋睇!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!