掃呢頁CODE去手機

2018年12月16日 星期日

【天降銀紙】「好似噚日咁就擾亂社會」 明哥:希望佢行番條正途 __,明哥,黃耀明,黄耀明,

明哥指「幣少爺」並無聯絡過他。(簡明恩攝)
明哥現身講派飯盒。(簡明恩攝)「幣少爺」聲稱下午會到深水埗明哥燒臘飯店買飯票派飯盒,飯店負責人明哥今晨參加行山節後,下午返舖頭吃飯,他說今早回來才知「 ...


明哥現身講派飯盒。(簡明恩攝) 明哥現身講派飯盒。(簡明恩攝)

「幣少爺」聲稱下午會到深水埗明哥燒臘飯店買飯票派飯盒,飯店負責人明哥今晨參加行山節後,下午返舖頭吃飯,他說今早回來才知「幣少爺」要來買飯票,「員工話等佢哋招呼佢,教佢點樣做得平衡啲,如果好似噚日咁,擾亂個社會,希望佢真係行番條正途!教佢點樣派啲飯票,如果太多,做唔切,希望佢哋分幾日畀啲基層,有心幫基層的話,做得好好睇睇。」

相關新聞:幣少爺稱炒Bitcoin致富 愛高調晒身家



明哥說不知「幣少爺」要買多少飯票,「未聯絡過我哋,如果真係要多,早啲通知我哋,因為儲存嘅貨量好少,我哋都未試過賣咁大筆,最多嗰次係8萬幾蚊,都係千多張飯票,如知道我哋運作,唔會一次過派晒,希望慢慢調節到,咁就可以平衡啲...無論點都好,如有心幫人,我哋會慢慢引導佢去正確的道路。」



明哥指除了正常生意外,每日做約400個飯盒,今次希望不超過300個,分開派會好一些。今晚本身有常規的派飯活動,參與活動的人大部分是小童及家長,每星期都有一批到來,以身教育,希望從小教導小孩子,培養他們的心靈。

相關新聞:撒錢或違《公安條例》



你敢爆,我敢獎! 立即WhatsApp《蘋果》24小時爆相爆片熱線致電:63836568




鍾意就快D Share啦!