掃呢頁CODE去手機

2018年12月16日 星期日

萬千星輝頒獎禮2018:終極真空出蠱惑!黃心穎無敵雪乳襲紅氈 __,黃心穎,

嘩嘩嘩!馬國明仲唔噴血?台慶頒獎禮梗係要靚,花旦黃心穎之前已經預告行紅地氈中門大開,果然所言非虛,佢條粉色雪紡DeepV長裕終極真空,驟眼睇露出雪白美 ...


嘩嘩嘩!馬國明仲唔噴血?


台慶頒獎禮梗係要靚,花旦黃心穎之前已經預告行紅地氈中門大開,果然所言非虛,佢條粉色雪紡Deep V長裕終極真空,驟眼睇露出雪白美乳,真係靚到噴汁呀!但原來佢出蠱惑,心口有塊「守胸紗」,先有雪乳效果,認真醒目。

心穎受訪時話:「我咪預告咗會性感同靚囉。(前面塊紗係咪馬國明加上去?)唔係,條裙係咁,不過佢見到都『嘩』咗一聲,話我畀相佢睇時唔係咁嘅,不過我照咗好多次,唔會走光。(佢成晚攞住件褸跟住妳?)佢係咁講,問我會唔會披住件褸。」佢又話身上耳環、戒指及手鏈加埋總值百幾萬:「唔想戴太貴,會好太壓力。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!