掃呢頁CODE去手機

2018年12月16日 星期日

【咁大鑊】免疫力系統爆煲全身紅疹 吳若希嘔吐高燒缺席台慶 __,吳若希,

吳若希免疫系統爆煲(網上圖片)
人妻吳若希(Jinny)在社交網貼滿佈紅疹嘅手臂相,整條前臂都佈滿密麻麻嘅紅疹,十分嚇人!Jinny留言:「免疫力系統爆煲,今朝6點開始便嘔吐高燒,加 ...


人妻吳若希(Jinny)在社交網貼滿佈紅疹嘅手臂相,整條前臂都佈滿密麻麻嘅紅疹,十分嚇人!Jinny留言:「免疫力系統爆煲,今朝6點開始便嘔吐高燒,加上全身紅疹,今晚應該出席不了公司一年一度的盛宴了,預祝各位載譽而歸,我會在家支持大家。」



由於情況太恐怖,好多藝人都留言慰問,黃心穎同歐陽巧瑩叫Jinny快啲去睇醫生,陳敏之、龔嘉欣、何雁詩、黃智雯、張景淳、譚杏藍等都叫Jinny要保重,而謝安琪就用英文留言:「Take care babe,have plenty of tests and stay calm and warm.」



3日前Jinny仲孖老公出席大台盆菜宴,當時仲好開心與同事合照,估唔到短短幾日病情爆發,嚴重成咁!



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent




鍾意就快D Share啦!