掃呢頁CODE去手機

2018年12月16日 星期日

【宣布結咗婚】蕭正楠上台叫黃翠如做老婆:多謝你令我成為更好嘅男人 __,蕭正楠,黃翠如,

【宣布結咗婚】蕭正楠上台叫黃翠如做老婆:多謝你令我成為更好嘅男人未公佈視帝視后,攞「最受歡迎電視拍檔」嘅蕭正楠真係搶晒風頭。台上宣布結咗婚,頒獎禮變婚 ...


  • 【宣布結咗婚】蕭正楠上台叫黃翠如做老婆:多謝你令我成為更好嘅男人


  • 未公佈視帝視后,攞「最受歡迎電視拍檔」嘅蕭正楠真係搶晒風頭。台上宣布結咗婚,頒獎禮變婚禮,企喺身邊做頒獎嘉賓嘅黃翠如,唔係,改口叫蕭太,當堂面都紅晒,身經百戰嘅Do姐亦都好愕然。

    蕭正楠話:「2018年在我工作有好大成就,人生中亦做咗重大決定,好想趁此刻機會,多謝我太太黃翠如。」此時全場都為佢哋歡呼企晒起身。

    佢繼續講:「好浪漫嘅嘢我唔識,唔知點可以感動我太太,好緊張成晚。多謝你乜嘢好呢?多謝你令我學識照顧人,令我成為更好嘅男人。」話唔浪漫?全場融晒

    點擊圖片

    【宣布結咗婚】蕭正楠上台叫黃翠如: 老婆 多謝你令我成為更好嘅男人


    鍾意就快D Share啦!