掃呢頁CODE去手機

2018年12月16日 星期日

濱崎真緒:【玩到露毛】AV女優濱崎真緒想同成龍合作 __,成龍,

日本人最認識就係成龍。日本AV女優濱崎真緒來港出席粉絲見面會,即場打碟,並與香港「偽AV女優」麥紫莉同場,擁有34G身材的麥紫莉身穿低胸黑色裙大晒6吋 ...


日本人最認識就係成龍。


日本AV女優濱崎真緒來港出席粉絲見面會,即場打碟,並與香港「偽AV女優」麥紫莉同場,擁有34G身材的麥紫莉身穿低胸黑色裙大晒6吋事業線,撼贏打不性感的濱崎真緒,不過濱崎非常識做,訪問時搔首弄姿又烏低身,晒事業線搶回鏡頭!濱崎自爆擁有35F、23、34身材,超有睇頭。

濱崎表示今次是第二次來港,但上次都只是匆匆經過,沒時間到處逛,對於香港的感覺,她說:「香港人都好Nice,搞呢個活動好愉快。(男Fans好熱情?)好友好、好熱情。」講到既要拍AV又做DJ捽碟,是否鋪後路想淡出AV界?她的答案令一眾Fans安心:「冇退出AV界嘅計劃,會同時AV同DJ兩邊發展,希望Fans都會喜歡我兩方面。」對於近日AV界有女優傳出感染愛滋病,濱崎表示並不擔心:「完全唔擔心,我哋慣性係一個月做兩次身體檢查,兩星期一次,比普通人更注意健康。」講到前AV女優蒼井空懷孕,濱崎表示非常羨慕,希望將來也可以結婚生B,但尚未有具體計劃,現在只想拍更多好作品讓Fans留下更多美好記憶。問到想跟哪位香港明星合作?她表示是成龍:「日本人最認識的是Jackie Chan,他的腰看起來很厲害。」

活動上,濱崎風騷任影,High爆拎起裙邊及烏身,結果露底兼露毛,她又跟Fans近距離合照,又隔杯墊獻上安全之吻,更賣口乖以普通話跟大家說「我愛你」,令全場男Fans超興奮。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!