掃呢頁CODE去手機

2018年12月16日 星期日

拒絕張國榮求婚 __,張國榮,

【蘋聞重溫】毛舜筠經歷三段婚姻,但與張國榮的一段情最令人難忘,當年17歲的毛舜筠與20歲的張國榮拍拖,二人拍拖不久,哥哥就閃電向她求婚,不過遭毛姐拒絕 ...


【蘋聞重溫】毛舜筠經歷三段婚姻,但與張國榮的一段情最令人難忘,當年17歲的毛舜筠與20歲的張國榮拍拖,二人拍拖不久,哥哥就閃電向她求婚,不過遭毛姐拒絕。二人分手後成為知己好友。毛姐於01年主持清談節目曾邀請哥哥做嘉賓(圖),哥哥憶述當年情:「我兩個當年都喺麗的做音樂節目主持,喺走廊度相遇,我對佢一見鍾情。」

相關新聞:獎項緣薄演技有笑有淚



(右起)毛舜筠70年代與賈思樂和張國榮合作拍電影《屋簷下:十五十六》。 (右起)毛舜筠70年代與賈思樂和張國榮合作拍電影《屋簷下:十五十六》。

毛姐笑言哥哥當年行世伯伯母政策十分成功,尤其與她爸爸最投緣,毛姐更表示哥哥非常癡纏:「成日拖住我,我覺得佢係一個好錫我、好可愛嘅男仔。」而哥哥亦曾向毛姐說:「如果當年你接受我嘅求婚,可能會改變我嘅一生。」




鍾意就快D Share啦!