掃呢頁CODE去手機

2018年12月16日 星期日

麥紫莉:「偽AV女」麥紫莉又反口 拋巨胸恨入娛圈 __,麥紫莉,

之前先至話享受做普通人!曾因假扮到日本拍AV惹公憤的模特兒麥紫莉(Chili),與真正日本AV女優濱崎真緒同場,濱崎專程來港舉行粉絲見面會,並與Chi ...


之前先至話享受做普通人!


曾因假扮到日本拍AV惹公憤的模特兒麥紫莉(Chili),與真正日本AV女優濱崎真緒同場,濱崎專程來港舉行粉絲見面會,並與Chili拍攝節目,Chili以戰鬥格大晒34G超Big上圍搶贏女優風頭。她表示節目中有問濱崎一些相當露骨的問題,對方亦大方回答:「例如問佢拍攝時高潮係真定假,佢話多數係真舒服,又有問佢有需要時點解決,佢仲即場示範,投入叫晒,令我大開眼戒,我真係學到嘢,對住鏡頭都可以咁放。」

對於之前曾表示享受做普通人,但如今又性感復出,她說:「我仲係想做娛樂圈,明白係要洗底,但唔會逃避自己嘅過去,不如勇敢面對,好多同事都支持我,話我咁細個,應該做想做嘅事。(媽媽都支持?)佢都明白上年件事,唔係太過分就OK,應該都冇嘢過分得過嗰件事。(怕唔怕被定形為三級、性感?)只係過度期,周秀娜以前都係性感,我啱啱都拍咗個飲食節目,會做唔同嘅嘢。(現場有真AV經理人,考慮真係去發展?)唔會,會就當初真係做咗(性感底線?)三點不露,就算係藝術,我都冇咁嘅勇氣。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!