掃呢頁CODE去手機

2018年12月16日 星期日

【候選視后唔露即係讓路】大熱陳煒開曬中門 志在必得行紅地氈 __,視后,陳煒,

【候選視后唔露即係讓路】大熱陳煒開曬中門志在必得行紅地氈今晚就揭曉香港視帝視后,雖然《BB來了》大收,李佳芯賺盡人氣同錢,而黃智雯亦喺星馬先拔頭籌,但 ...


  • 【候選視后唔露即係讓路】大熱陳煒開曬中門 志在必得行紅地氈


  • 今晚就揭曉香港視帝視后,雖然《BB來了》大收,李佳芯賺盡人氣同錢,而黃智雯亦喺星馬先拔頭籌,但本土視后呢個位,今年45歲嘅陳煒真係來勢洶洶,越戰越勇。

    台慶頒獎禮戰衣,煒哥中門大開拋曬胸,前後都有露嘅衣著,擺明一副「志在必得」嘅勢。其他候選視后,半熱李佳芯,陪跑嘅胡定欣,蔡思貝唔敢露係咪代表讓路,之前威威嘅黃智雯今晚更加係黑麻麻,唔通衣著反映心態,無乜信心當三料視后。

    點擊圖片

    【候選視后唔露即係讓路】大熱陳煒開曬中門 志在必得行紅地氈

    煒哥著到咁恆,呢啲咪叫胸有成竹。

    俾煒哥拖住嘅胡定欣,神情已經表達咗,咩叫陪跑。

    黃智雯一身素色,似乎無乜信心做三料視后。

    煒哥背脊都唔吝嗇。

    李佳芯今晚件戰衣,唔出眾。



    鍾意就快D Share啦!