掃呢頁CODE去手機

2018年12月16日 星期日

【真假AV女優】濱崎真緒讚成龍「腰力很厲害」 麥紫莉堅持洗底入娛圈 __,成龍,麥紫莉,

攝影:陳俊強
日本AV女優濱崎真緒噚晚喺尖沙嘴一間酒吧出席fans見面會,吸引過百男fans到場,而「偽AV女」麥紫莉則擔任嘉賓主持。着上白色背心裙、擁有35F、2 ...


日本AV女優濱崎真緒噚晚喺尖沙嘴一間酒吧出席fans見面會,吸引過百男fans到場,而「偽AV女」麥紫莉則擔任嘉賓主持。着上白色背心裙、擁有35F、23、34嘅濱崎真緒,上圍相當澎湃,不過34G嘅麥紫莉亦不甘示弱,以黑色超低V裙示人,兩女仲胸對胸合照,實行較量一番。



濱崎真緒出場時,向在場男fans大派心心,之後擺出超性感誘人甫士,扯起裙邊時,濱崎真緒露底兼露毛,然後又摸胸,仲趴喺枱邊谷「事業線」,又將支咪插喺「事業線」,睇到男fans眼瞏瞏,亦有fans以相機捕捉濱崎真緒每一個動作。麥紫莉問濱崎真緒覺得香港男fans如何?佢先用國語好嬌俏咁話:「你好,我愛你!」然後透過翻譯表示:「覺得大家很熱情,我感受到大家很喜歡我,所以我都很喜歡大家。」再問佢鍾意自己邊套AV作品﹖濱崎真緒指每部都鍾意,因為每部都係好認真去拍。問佢最希望喺邊個地方「搞嘢」﹖佢以廣東話:「呢度!」搞到男fans好鬼興奮。接着,大會安排濱崎真緒同男fans單獨影合照,仲可以隔住杯墊咀嘴,唔少fans搶住舉手,成功索吻嘅幸運兒,當然暈晒大浪!



受訪時,提到濱崎真緒最近愛上做DJ打碟,問佢係咪想慢慢淡出AV界?佢表示:「沒有退出AV界的想法,AV和DJ會同時發展。」對於早前有女優自爆染上性病,問佢會唔會擔心﹖濱崎真緒話:「沒有擔心,因為兩周會檢查一次,比普通人更注重健康。」談到蒼井空懷孕5個月,濱崎真緒直言很羨慕,佢亦有將來結婚嘅打算,不過O依家冇具體嘅計劃,因為佢想拍更多作品留下美好記憶。問佢想同邊位香港明星合作?濱崎真緒指:「成龍,我覺得他的腰力很厲害。」



麥紫莉表示減肥後,上圍都冇縮水,因為有媽咪嘅遺傳。講到活動前,麥紫莉同濱崎真緒做咗個節目,「我問咗佢好多尖銳嘅問題,例如拍攝嘅時候,高潮位係真定假,佢話係真,因為舒服先會有嗰個表情同叫,我又問佢平時有(性)需要點解決,佢就即場示範,我真係大開眼界。」對於早前麥紫莉揚言希望做個普通人,但O依家又以「偽AV女」出席活動,問佢有咩界線?佢話:「我仲想入娛樂圈,不過想洗底先,雖然想避免提及AV事件,但我覺得要勇敢面對同承認呢件事。」唔覺得自己自打嘴巴?佢表示:「我係享受做普通人,我啲同事話我仲咁細個,想做就去試下,好似周秀娜咁,佢都係由性感開始,O依家轉咗全能。」會唔會叫濱崎真緒介紹佢去日本發展?佢即刻話:「唔會,如果係咁,我當初已經做咗,同埋我唔會露三點。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



攝影:陳俊強 日本AV女優濱崎真緒噚晚喺尖沙嘴一間酒吧出席fans見面會 日本AV女優濱崎真緒噚晚喺尖沙嘴一間酒吧出席fans見面會
「偽AV女」麥紫莉則擔任嘉賓主持

「偽AV女」麥紫莉則擔任嘉賓主持
濱崎真緒出場時,露底兼露毛,然後又摸胸,仲趴喺枱邊谷「事業線」。

濱崎真緒出場時,露底兼露毛,然後又摸胸,仲趴喺枱邊谷「事業線」。
又將支咪插喺「事業線」,睇到男fans眼瞏瞏

又將支咪插喺「事業線」,睇到男fans眼瞏瞏
大會安排濱崎真緒同男fans隔住杯墊咀嘴

大會安排濱崎真緒同男fans隔住杯墊咀嘴
問佢想同邊位香港明星合作?濱崎真緒指:「成龍,我覺得他的腰力很厲害。」

問佢想同邊位香港明星合作?濱崎真緒指:「成龍,我覺得他的腰力很厲害。」
早前有女優自爆染上性病,濱崎真緒話:「沒有擔心,因為兩周會檢查一次,比普通人更注重健康。」

早前有女優自爆染上性病,濱崎真緒話:「沒有擔心,因為兩周會檢查一次,比普通人更注重健康。」
早前麥紫莉揚言希望做個普通人,佢話:「我仲想入娛樂圈,不過想洗底先。」

早前麥紫莉揚言希望做個普通人,佢話:「我仲想入娛樂圈,不過想洗底先。」

鍾意就快D Share啦!