掃呢頁CODE去手機

2018年12月16日 星期日

【馮盈盈攞獎〡麥明詩咩反應】馮盈盈:我未夠班攞呢個獎 __,馮盈盈,麥明詩,

【馮盈盈攞獎〡麥明詩咩反應】馮盈盈:我未夠班攞呢個獎今年飛躍男女演員係大熱何廣沛,同黑馬馮盈盈。今次一身白裙著番條底環去頒獎禮嘅馮盈盈,究竟係咪真係如 ...


  • 【馮盈盈攞獎〡麥明詩咩反應】馮盈盈:我未夠班攞呢個獎


  • 今年飛躍男女演員係大熱何廣沛,同黑馬馮盈盈。今次一身白裙著番條底環去頒獎禮嘅馮盈盈,究竟係咪真係如佢所講,完全冇諗過呢?

    一宣布佢得獎,馮盈盈喺坐位先呆幾秒,表達:「估唔到係我呀!」

    跟住站在台上,佢有啲束手無策,然後話:「唔好意思,,一直以為自己冇機會,冇諗過講咩!仲諗住頒完就去洗手間,坦白講覺得自己未夠班攞,不過好多謝俾機會我嘅人,自己表現未滿分,所以嚟緊會更努力,先配得上呢個獎。」致詞其間,鏡頭影住席上女藝員,其中同馮盈盈拍住做節目,學歷佢幾班,同樣角逐呢個獎嘅麥明詩,係咩反應?有拍拍盈盈,戥佢開心,一同主持節目,一同爭獎,但都大方祝福對手贏。

    點擊圖片

    【馮盈盈攞獎 麥明詩唔識笑】馮盈盈:我未夠班攞呢個獎


    鍾意就快D Share啦!