掃呢頁CODE去手機

2018年12月16日 星期日

萬千星輝頒獎禮2018:以色列空運戰衣 劉佩玥誤將視后變影后 __,劉佩玥,視后,

劉佩玥的戰衣由以色列空運到港,露背大玩透視。有份提名「視后」及「最歡迎電視女角色」的藝人劉佩玥(Moon)以大露背的透視晚裝現身《萬千星輝頒獎典禮20 ...


劉佩玥的戰衣由以色列空運到港,露背大玩透視。


有份提名「視后」及「最歡迎電視女角色」的藝人劉佩玥(Moon)以大露背的透視晚裝現身《萬千星輝頒獎典禮2018》,雙腿及美臀若隱若現,非常性感,她說:「今次係我第一年提名視后同最受歡迎電視女角色,係一個好大鼓勵,所以着得靚啲。」Moon坦言支持陳煒、黃智雯及李佳芯三位大熱視后:「我覺得佢哋會攞獎,我今晚係抱住參加Party嘅心情嚟。」並多謝公司給予提名機會,不過就誤將視后說成影后。

提到一身打扮,Moon表示是形象指導替她將戰衣由以色列空運過來。問事前有否積極Keep Fit﹖她說:「我好鍾意呢條裙,開頭有啲緊張,第一次咁透視見人,有諗入面點着,定係就咁透視出嚟,我有打底,對我嚟講係破突唔再係少女味,如果大家鍾意我呢個改變,我下次再着靚啲。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!