掃呢頁CODE去手機

2018年12月16日 星期日

萬千星輝頒獎禮2018:馬國明繼續陪跑 馬德鐘首奪視帝 __,馬國明,馬德鐘,

馬德鐘做視帝,馬國明又陪跑喇!《萬千星輝頒獎典禮2018》今日舉行,「最佳男主角」由現年50歲的馬德鐘憑《跳躍生命線》奪得,入行27年的馬德鐘16次提 ...


馬德鐘做視帝,馬國明又陪跑喇!


《萬千星輝頒獎典禮2018》今日舉行,「最佳男主角」由現年50歲的馬德鐘憑《跳躍生命線》奪得,入行27年的馬德鐘16次提名,今次首奪得視帝!馬國明難逃宿命,繼續陪跑做千年老二!

他上台領奬時表示:「好開心,第一次攞!企喺度感覺係吃過苦先知甜,多謝無綫、所有支持我嘅觀眾、傳媒朋友。多謝珍姐(曾勵珍),冇你就唔會有《跳躍生命線》,亦冇麥在田(角色名字),你對我講嘅嘢會記得,以往我年少無知,依家會知喇。多謝樂小姐(樂易玲),咁多年無論高低起跌你都鼓勵我,仲要多謝《跳》劇監製方駿釗、編審,以及台前幕後,大家都演得好好,所以先感動到大家。我仲要多謝屋企人,相信爸爸喺天上面睇到,多謝我個仔,佢帶畀我好多快樂,多謝我太太,佢照顧得我同屋企好好,做藝人太太唔容易!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!