掃呢頁CODE去手機

2018年12月16日 星期日

劉若英:唔見得光?劉若英帶仔仔去樂園遮晒樣 __,劉若英,

劉若英咁做係保護仔仔嘅!台灣女星劉若英(奶茶)45歲高齡誕下兒子,不經不覺囝囝已3歲幾,兩公婆錫到佢燶,近日仲特登帶囝囝嚟香港玩,當然少不了去主題樂園 ...


劉若英咁做係保護仔仔嘅!


台灣女星劉若英(奶茶)45歲高齡誕下兒子,不經不覺囝囝已3歲幾,兩公婆錫到佢燶,近日仲特登帶囝囝嚟香港玩,當然少不了去主題樂園。去到樂園,奶茶就話童年回憶返晒嚟,即刻喺社交網站上載咗多張與囝囝去遊樂場嘅相,但就唔肯畀囝囝真面目曝光,只上載背面相,或者用外套帽遮晒個樣嘅相,奶茶話囝囝玩到好盡興,好彩喺樂園嘅酒店住咗一晚,她說:「我們還好住了一晚,否則孩子開心,媽媽會累死,因為孩子開心都用跑跳的。」仲話一晚唔夠喉,下次要住兩晚。另外,相中見到不時揹住囝囝,難怪佢話條腰需要魔法!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!