掃呢頁CODE去手機

2018年12月16日 星期日

萬千星輝頒獎禮2018:眾望所歸!「大小姐」林淑敏奪女配 __,林淑敏,

恭喜大小姐!「萬千星輝頒獎典禮2018」的「最佳女配角」由《愛.回家之開心速遞》中飾演「大小姐」的林淑敏奪得,絕對眾望所歸,拍檔許家傑(送水輝)更企起 ...


恭喜大小姐!


「萬千星輝頒獎典禮2018」的「最佳女配角」由《愛.回家之開心速遞》中飾演「大小姐」的林淑敏奪得,絕對眾望所歸,拍檔許家傑(送水輝)更企起身恭喜她。

獎項並非屬於自己

她致感謝時聲音略帶沙啞,並多謝公司多年來的栽培,並感性地說:「記得7年前我有過一場大病,當時我諗我自己仲有咩用,但樂小姐(樂易玲)打畀我,叫我唔使擔心,繼續返公司開工。」她稱今次的獎項並非屬於自己,而是整個《愛.回家之開心速遞》。最後更感謝我老公不斷支持!

張振朗咀陳山聰

「最佳女配角」由陳山聰和張振朗負責頒發,現場公開了其中三位入圍名單的童年照,其中林淑敏的童年相因為頭髮稀少被指似林盛斌,之後張振朗見到另一張童年相誇口要跟對方「打車輪」,當得知童年相真身是盧宛茵時,他即時打退堂鼓,惟有跟陳山聰咀嘴了事。

自覺唔配攞呢個獎

林淑敏接受訪問時表示老公不在現場,她笑言:「佢喺屋企,我剛剛聯絡過佢,佢喺屋企歎緊即食麵。(佢點同你慶祝?)冇,好離譜,不過真係好多謝佢,佢一直好支持我,因為拍處境劇要好快,劇本要好熟,好多時夜晚係佢同我對劇本,老公成日扮送水輝。(覺得意外?)都好意外同驚喜,但我覺得自己係唔配攞呢個獎,我係代表《愛.回家之開心速遞》去攞。(好少處境劇攞主要獎項?)係,要歸功於成套劇、監製同編劇。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!