掃呢頁CODE去手機

2018年12月16日 星期日

陳凱琳:過嘉穎一「戙」?陳凱琳笑老公有被害妄想症 __,鄭嘉穎,陳凱琳,

陳凱琳好似冇大肚一樣。藝人陳凱琳(Grace)身穿白色露肩晚裝配搭名貴首飾出席「2018六福珠寶賽馬日」,腹大便便的她仍穿上5吋幼跟高踭鞋,她說:「今 ...


陳凱琳好似冇大肚一樣。


藝人陳凱琳(Grace)身穿白色露肩晚裝配搭名貴首飾出席「2018六福珠寶賽馬日」,腹大便便的她仍穿上5吋幼跟高踭鞋,她說:「今日對鞋係比較高少少,但係呢條裙要襯高鞋,佢有Platform都OK。(老公鄭嘉穎知唔知?)佢知道呀,都OK嘅。」

至於嘉穎日前出席活動,透露Grace不用他送聖誕禮物,笑言可能是「戙」他,記者笑指嘉穎可能有被害妄想症,對此Grace笑說:「其實佢出活動前,我同佢出街食飯,我講過話今年互相唔使送禮物,因為唔想有壓力諗送咩,嗰刻佢又話OK,點知出到嚟就咁同你哋講。(但呢一個係你哋婚後第一個聖誕節喎?)咁咪夠晒特別囉。」

唔捨得戴結婚戒指

Grace今日還會擔任模特兒行騷,她表示會小心一點,幸好有兩位男士會陪着她。她又透露自己較喜歡簡單款式的珠寶,問到嘉穎送過甚麼名貴的珠寶給她?她說:「咪就係結婚戒指囉,有時都唔捨得戴,驚洗手會甩咗,你知呢啲嘢唔可以後悔。(屋企有冇家傳之寶留畀你?)咁我又冇問過喎。(有冇諗過買定啲珠寶畀小朋友?)都有傾過呢個問題,大啲就會送畀佢,有諗過送畀BB做出生禮物,到佢識欣賞時,成件事就好完美。如果係生女嘅,就直接傳番畀個女,如果係生仔,就等佢送畀個老婆。不過依家性別都要保密,應該

。」

唔敢再上磅

問到預產期是近春天還是夏天? 她謂:「要再check吓,不過我依家佗得好舒服,因為冬天佗BB冇咁熱,大肚之後熱啲,我已經佗得舒服過媽咪,我係6月出世,媽咪當年仲要佗住兩個,好辛苦,我有啲咩唔識都會問佢。(你之前話自己肥咗10磅,依家仲有冇體重飆升? )我已經唔敢再上磅,驚畀到無形壓力自己,因為好多人都話要減幾多先至可以返番之前咁,我淨係想享受做媽咪,佗BB嘅過程。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!