掃呢頁CODE去手機

2016年3月17日 星期四

45歲陳慧珊勁粗碌 [壹週刊 - 1358] __,陳慧珊,M1,

買完嘢去攞車,8歲大嘅律然𦧲住老豆扭計。同你吟一吟45歲陳慧珊勁粗碌已經離開無綫,但仲有套《波士早晨》未出街嘅陳慧珊,要照顧家庭仲要湊住個得8歲大嘅女,自己又喺港大讀緊博士學位,真係少啲意志力都唔得。暫時唔拍劇,冇合約就連個殼亦free晒,完全放肆。早個禮拜,一家三口去太古廣場行街買嘢,一向面瘦身唔瘦嘅陳慧珊,今round連塊面都脹晒,腰以下簡直係重災區,勁粗碌!我知我知,閣下係氣質女王,一向唔靠 ...


買完嘢去攞車, 8歲大嘅律然𦧲住老豆扭計。

同你吟一吟

45歲陳慧珊勁粗碌

已經離開無綫,但仲有套《波士早晨》未出街嘅陳慧珊,要照顧家庭仲要湊住個得 8歲大嘅女,自己又喺港大讀緊博士學位,真係少啲意志力都唔得。

暫時唔拍劇,冇合約就連個殼亦 free晒,完全放肆。早個禮拜,一家三口去太古廣場行街買嘢,一向面瘦身唔瘦嘅陳慧珊,今 round連塊面都脹晒,腰以下簡直係重災區,勁粗碌!

我知我知,閣下係氣質女王,一向唔靠賣樣,將來亦準備返美國教書,之不過,話晒四張五,新陳代謝愈來愈慢,一年添兩磅計加埋都唔講得笑, keep吓好喎!

陳慧珊陪囡囡一齊坐後座,老公鍾家鴻做司機。

肥到面都圓晒嘅陳慧珊,個躉同兩碌腳更加係慘不忍睹。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!