掃呢頁CODE去手機

2016年3月17日 星期四

方力申:小方唔夠大隻?鄧麗欣:有肉地有福氣 __,小方,鄧麗欣,方力申,

鄧麗欣同男友方力申拍拖出席造型師AlvinGoh生日派對。next1/1pre鄧麗欣大讚Alvin可以長期保持六舊腹肌。next1/1pre鄧麗欣又話方力申係有肉地。next1/1pre鄧麗欣知道好姊妹MIKI公布婚期,即時好激動話對方終於講出嚟喇!next1/1pre幾時會到你哋公布婚期呀!?next1/1pre鄧麗欣淨係騷腰,唔夠Kary性感。next1/1pre歌手鄧麗欣(Stephy)與男 ...


鄧麗欣同男友方力申拍拖出席造型師Alvin Goh生日派對。

next 1/1 pre

鄧麗欣大讚Alvin可以長期保持六舊腹肌。

next 1/1 pre

鄧麗欣又話方力申係有肉地。

next 1/1 pre

鄧麗欣知道好姊妹MIKI公布婚期,即時好激動話對方終於講出嚟喇!

next 1/1 pre

幾時會到你哋公布婚期呀!?

next 1/1 pre

鄧麗欣淨係騷腰,唔夠Kary性感。

next 1/1 pre

歌手鄧麗欣(Stephy)與男友方力申(小方)拍拖出席造型師Alvin Goh生日派對,Stephy叫小方與Backdrop上半裸騷肌的Alvin合照。問到拍拖出席是否趁機向Alvin諮詢將來婚禮禮服設計?小方表示每次與Alvin聊天的內容都是如何操肌,不過難練到如此健碩:「佢主要做舉重嘅運動,我容易受傷,只可以做得輕啲。」Stephy大讚Alvin犀利能長期保持六舊腹肌,問到是否厭棄小方不夠健碩?她說:「冇講,有啲肉地有福氣。」小方聞言說:「我為自己設計形象,演戲唔可以成日有六舊腹肌。」

另外,談到楊愛瑾(Miki)與未婚夫永安太子爺郭永淳於年中結婚,作為好姊妹的Stephy說:「佢終於講咗喇!(忍咗口好耐?)唔知佢點同大家講。(做姊妹?)佢要我點我都會幫,本身都已經係姊妹。(香港搞?)未知,可以香港又搞,第二度又搞。」記者指只爭他們未結婚,小方表示:「係時候就會結。(已經秘婚?)嘩!點會呢,成日都答,天王都瞞唔到你哋,我哋又點會瞞到呢!」


來源 source: http://hk.on.cc
  1. 呢個可能係小方同stephy分手原因.......好咸 

  2. 方力申鄧麗欣十年情玩完

鍾意就快D Share啦!