掃呢頁CODE去手機

2016年3月17日 星期四

Momotaro:朱慧敏何傲兒瀛食Momotaro滾動紙火鍋 __,傲兒,何傲兒,朱慧敏,

朱慧敏、何傲兒兩位靚女潮食紙火鍋!next1/1pre兩個靚女大讚Momotaro不論環境布置都屬超水準之作。next1/1pre朱慧敏(右)與何傲兒對季節性限定的紙火鍋,吸油不吸湯的設計讚不絕口,笑言可以放膽喪食。next1/1pre朱慧敏直言烏冬湯底清甜,女士至啱。next1/1pre牛柳肉汁豐富口感嫩滑,令何傲兒亦忍不住口密密食。next1/1pre餐廳內設有大型酒吧,調酒師即席為Queen ...


朱慧敏、何傲兒兩位靚女潮食紙火鍋!

next 1/1 pre

兩個靚女大讚Momotaro不論環境布置都屬超水準之作。

next 1/1 pre

朱慧敏(右)與何傲兒對季節性限定的紙火鍋,吸油不吸湯的設計讚不絕口,笑言可以放膽喪食。

next 1/1 pre

朱慧敏直言烏冬湯底清甜,女士至啱。

next 1/1 pre

牛柳肉汁豐富口感嫩滑,令何傲兒亦忍不住口密密食。

next 1/1 pre

餐廳內設有大型酒吧,調酒師即席為Queenie調製招牌雞尾酒。

next 1/1 pre

主廚青山征晃師傅精心炮製頂級日本菜。

next 1/1 pre

Nabeyaki Udon $138,鍋燒烏冬有別於傳統做法,除有天婦羅蝦及溫泉蛋外,更有牛肉或豬肉選擇, 適合不同口味的食客,同時以石頭鍋加強保溫效果,是創新的做法。

next 1/1 pre

Beef Foie Gras $138,選用來自美國的牛柳口感豐富,配上兩塊匈牙利鵝肝,分量十足,加入香濃汁調味,齒頰留香。

next 1/1 pre

Hokkaido Donburi $268,以北海道盛產的海鮮作賣點,由每日空 運到港的碎吞拿魚腩、海膽、三文魚子 炮製,鮮味十足。而壽司飯採用日本山形縣的女王米,大粒又「煙韌」。

next 1/1 pre

Japanese Paper Shabu Shabu $168,季節性限定紙火鍋是此店重點推介,主廚透露此菜式甚少在港出現,只因不少餐廳嫌成本高。除配有新鮮蔬菜外,可選牛肉或豬肉,當中盛載美食的油紙可吸走油分,健康不肥膩。

next 1/1 pre

餐廳位於威靈頓街,交通方便。

next 1/1 pre

Lily指餐廳選址私隱度高,最適合二人世界撐枱腳。

next 1/1 pre

地址:中環威靈頓街198號UG層,電話:2865 0005,營業時間:(每日)中午12:00-15:00 晚上18:00-01:00。

next 1/1 pre

藝人朱慧敏(Queenie)與何傲兒(Lily),日前相約到中環找尋隱世美食。酷愛日本菜的Lily,欲在港找尋超水準日本餐廳,更搵來不時四出試菜的食家Queeni推介心頭好:Momotaro高級日本料理!二人品嘗極品「鵝肝牛柳」、王牌「鍋燒烏冬」、頂級「北海丼」及鎮店特色美食:日式紙火鍋後,雙雙出現心心眼,高呼「滾動」!

本身有投資飲食生意的Queenie不時四出試菜,是名副其實的食家。她得知酷愛日本菜的Lily,早前遊日回港後,欲在港尋找具水準的日本餐廳,遂開心Share其至愛:Momotaro高級日本料理!

和風布置混合潮味

Queenie貴為食家,不但嘴刁而且眼利,甫入內即大讚牆上一幅由國際知名藝術家Victoriano創作的大型和服女子壁畫,充滿瀛味,再續由裝修布置層層說起,她說:「Lily你都知我開餐廳啦,我對食客心態都略有研究。依家嘅食客已經唔止食食物質素,仲係講環境、講服務,對餐廳環境、裝修有一定要求。Momotaro日文意思係桃太郎,呢度嘅裝修就好有日本和風色彩,仲將傳統Crossover新派,吧台下半部用咗和服嘅腰帶作點綴,好日本風!牆上嘅大壁畫,就用咗好Modern嘅畫風,有一種新潮嘅時代感!食客喺呢種環境,感覺特別舒服!」

私隱度高情調浪漫Lily則看出餐廳選址的心思謂:「餐廳選址喺UG層,私隱度較地舖高,可以畀食客安心食飯,另外因為餐廳喺UG層,有一個長長嘅露台。到咗夜晚,食客即使置身餐廳都可以欣賞到中環夜景,情調浪漫!」

說時遲,那時快,兩人從18道Lunch Set中「柯打」的3道名菜:極品「鵝肝牛柳」、王牌「鍋燒烏冬」及頂級「北海丼」已經上桌。兩人齊聲說了句日語:「Itadakimasu(我要吃了)!」隨即開動味蕾!

Lily吃過鵝肝牛柳後,大惑不解直言:「平時食鵝肝都會覺得好『漏』,但係呢款鵝肝牛柳不但有香濃嘅鵝肝味,食落仲唔覺太油,點解嘅?啲牛柳肉汁好豐富,口感嫩滑,生熟程度控制得啱啱好,夾埋鵝肝嘅香,相得益彰,我好鍾意呀!至於鍋燒烏冬嘅湯底做得好清甜,烏冬夠滑,索咗湯底嘅精華,仲有半生熟嘅蛋漿!好想飲晒成碗湯落肚呀!」

海膽鮮味加倍提神

美食當前,女士會變成夏娃,真情流露,渾然忘我!Queenie亦不例外,她說:「呢個北海丼嘅食材由日本空運到港,我最欣賞係啲海膽,好鮮甜!出面食嘅海膽有時會帶啲鹹味,但呢個海膽就好Fresh!大廚雖然配備咗生磨嘅Wasabi畀食客,但係啲三文魚子、吞拿魚本身已經好鮮味,食過呢個飯,晏晝返工都精神啲!」

紙火鍋吸油唔吸湯

此時鎮店特色美食日式紙火鍋已上桌,單是賣相已教人心動。Lily品嘗完一口牛肉後,即時現出心心眼高呼:「好嫩滑嘅牛肉,牛嘅香味喺口腔游走,我諗呢種就係人哋成日講嘅齒頰留香!」而Queenie亦被深深「滾動」,她說:「我覺得紙火鍋好神奇!日本嘅油紙吸油,但唔吸湯,令個湯更鮮甜,食得更健康!能夠食到熱騰騰嘅美食,我覺得係好幸福、好溫暖、好窩心嘅體驗!呢個紙火鍋因為晚市至有得食,想像入夜後,約好友知己撐枱腳,望住啲火光,享受美食,好浪漫燭光晚餐㗎!」

限定加推

由加州米芝蓮星級餐廳Asanebo Restaurant主廚青山征晃師傅任行政總廚,並由Leo Kwok任主廚及Jac Hung任壽司師傅,製造出頂級日本菜,這個鐵三角無懈可擊!為迎合不同口味的食客,餐廳在午餐由原本10款加至18款,當中力推鵝肝牛柳、鍋燒烏冬及北海丼,全店特色美食是主廚精心製作的季節性限定紙火鍋,令人垂涎三尺!餐廳內亦設有大型酒吧,有調酒師即場調製雞尾酒,而每款雞尾酒以不同國家命名,當中招牌作的Yama momotaro就是由清酒、紅莓、柑橘及桃調成的日式特飲。

逢周四live band演奏

餐廳着重私隱度,讓客人有寧靜的環境品嘗美食,不受騷擾,故選址亦費盡心思。餐廳位於中環的心臟地帶,交通方便,由中環港鐵站步行約9分鐘,或由上環港鐵站步行約4分鐘,看見一條寛敞的長樓梯及餐廳水牌行上去轉左就到達,每逢星期四晚上八點半至十二時,都有樂隊演奏,讓客人與三五知己把酒言歡。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!