掃呢頁CODE去手機

2016年3月17日 星期四

楊千嬅 C9假期完結 [壹週刊 - 1358] 楊千嬅,千嬅,M1,

又麵包又蛋糕執滿一盤,千嬅攞多袋方包,等Torres有多啲選擇。同你吟一吟楊千嬅C9假期完結專登安排自己放假,做全職C9嘅楊千嬅,上個禮拜五(十一日),喺時代廣場city'super買買買,兩袋脹卜卜再加袋細嘅,交俾助手先攞上車,千嬅就繼續走去揀麵包。憑《五個小孩的校長》入圍第三十五屆香港電影金像獎最佳女主角提名,被視為大熱嘅千嬅過埋復活節後,就要復工拍新戲,趁住仲有半個月時間,要積極減走之前出埠 ...


又麵包又蛋糕執滿一盤,千嬅攞多袋方包,等 Torres有多啲選擇。

同你吟一吟

楊千嬅 C9假期完結

專登安排自己放假,做全職 C9嘅楊千嬅,上個禮拜五(十一日),喺時代廣場 city'super買買買,兩袋脹卜卜再加袋細嘅,交俾助手先攞上車,千嬅就繼續走去揀麵包。

憑《五個小孩的校長》入圍第三十五屆香港電影金像獎最佳女主角提名,被視為大熱嘅千嬅過埋復活節後,就要復工拍新戲,趁住仲有半個月時間,要積極減走之前出埠勁食儲起嘅多餘肉;同一時間,進行造人大計,追多個女,湊成好字。

人生在世,的確有好多事要逐一完成,做到影后,係個人滿足,但楊千嬅最大成就,始終係有日仔大女大!

買到一袋二袋,助手先攞去放上車。

千嬅憑《五個小孩的校長》入圍角逐金像獎最佳女主角,係大熱之一。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!